پایان زندگی خصوصی یک سیاستمدار و نسخه پزشکی برای فرار مالیاتی!

پایان زندگی خصوصی  یک سیاستمدار!
داستان زندگی محمدعلی نجفی شبیه فیلم سینمایی هایی شده که مخاطب را به خود جذب می کند درست شبیه فیلم «زندگی خصوصی» که محمد حسین فرح بخش آن را کارگردانی کرد. نقشی شبیه به حال و روز این روزهای نجفی را فرهاد اصلانی بازی می کرد و نقش مقتوله را هانیه توسلی. فرجام هر دو زندگی هم به نابودی ختم شد. نجفی حالا به اتهام قتل همسر دومش در زندان است و «میترا استاد» همسر دومش در سردخانه در یکی از کیسه های زیپ دار داخل کشوهای کوچک خوابیده! و فارغ از فضای مجازی است که در تصرف ویدئوها و تصاویر پوشش این ماجرا قرار دارد و به سرعت مورد توجه کاربران قرار گرفته و درباره آن واکنش نشان می دهند. در ادامه به دو مورد از پست های پر واکنش اشاره کردیم.
چای نوشی با قاتل
فیلم چای خوردن و دست دادن رئیس پلیس آگاهی با نجفی بعد از معرفی خود به عنوان قاتل یکی از پرواکنش های فضای مجازی بود. هرچند فرمانده پلیس رفتار پلیس را همواره با رافت و رحمت دانست اما کاربران بازهم به آن واکنش نشان دادند. کاربری نوشت: «اگه فیلم رو بدون صدا ببینی فکر می کنی نجفی رفته برای امضای یک تفاهم نامه.» کاربر دیگری نوشت:
«قاتل! با رئیس پلیس آگاهی نشستند سر میز و دارند ضمن نوشیدن چای راجع به نحوه و انگیزه قتل همسرشون صحبت می کنند. »
عشقولانه های مجازی
عکس های سلفی و عشقولانه شهردار اسبق با همسر دومش یکی دیگر از موضوعاتی بود که جدای اعترافات و انگیزه های قتل، با بازتاب گسترده و واکنش های متفاوتی در فضای مجازی همراه بود. کاربری نوشت: «این واقعیت فضای مجازیه هرکی عکس های این دو تا رو میدید فکر می کرد عاشق و معشوقی هستن که هیچ چیز نمی تونه بینشون جدایی بندازه.» کاربر دیگری نوشت: «این پایان قصه‌ زنیه که همه توی این دنیای مجازی فکر می کردن او و نجفی عاشق هم هستن.»
 
 
 


نسخه یک پزشک برای فرار مالیاتی
یکی از کاربران فضای مجازی تصویری از فیش واریزی 45 هزار تومانی را منتشر کرد که در شرح آن مدعی شده بود: «یکی از پزشکان متخصص و سرشناس شهرستان سبزوار به منظور فرار از پرداخت مالیات، در مطب خود از دستگاه کارت خوان هایپر مارکت استفاده کرده است.» کاربران با محکوم کردن این حرکت به این ماجرا واکنش نشان دادند. کاربری نوشت: «همه جا خوب و بد داره ولی بهتره این دسته از پزشکان متخلف که فرار مالیاتی دارن رو به مراجع قضایی معرفی کنیم تا از گسترش فرار مالیاتی جلوگیری بشه.» کاربر دیگری نوشت: «وزارت بهداشت باید نظارتش رو برای الزام استفاده از کارت خوان در مطب پزشکان بیشتر کنه و با متخلفان خیلی شدید برخورد کنه تا شاهد فرار مالیاتی نباشیم.»