شریف: فلسطینیان از مبارزه با سنگ به مبارزه با موشک رسیده‌اند


در آستانه فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، سردار رمضان شریف، رئیس‌ ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری، از روز جهانی قدس به عنوان میراث راهبردی و یادگار ارزشمند و تاریخی حضرت امام(ره) در ظرفیت‌سازی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمان قدس شریف یاد کرد و گفت: طی چهل سال گذشته روز قدس به آوردگاه اعلام برائت از رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام موضع امت اسلامی ضد‌اشغالگری تبدیل شده است.
به گزارش فارس، وی ابراز داشت: امامین انقلاب اسلامی و ملت ایران با همراهی آحاد ملل و جوامع مسلمان و حق‌طلب جهان، روز قدس را عامل فراموش‌ناپذیری مسئله فلسطین و بازخوانی پرونده سیاه اسرائیل و حامیان‌اشغالگری و کودک کشی صهیونیست‌ها قرار داده‌اند و به فضل الهی با وحدت و اتحاد فراگیر  جوامع اسلامی تمامی توطئه‌ها و تهدید‌ها و حرکت‌های فریبنده و مزدورانه برای انحراف در آرمان فلسطین نتیجه‌ای جز شکست و انزوای عاملان آن نخواهد داشت.
رئیس ‌ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: روز قدس روز ابلاغ هشدار امت اسلامی به برخی کشورهای عربی به ویژه عربستان و امارات نسبت به برگزاری کنفرانس موهوم موسوم به «صلح به خاطر شکوفایی اقتصادی» در بحرین است که با بازی کردن در زمین آمریکا، رژیم صهیونیستی، آرمان قدس و ملت فلسطین را پایمال نکنند. سردار شریف تصریح کرد: کنفرانس به ظاهر اقتصادی بحرین نه تنها تشویق سرمایه‌گذاران خارجی برای انتقال سرمایه و فناوری به سرزمین‌های فلسطین را در پی ندارد، بلکه به سد محکم و دیوار بلند مقاومت فلسطین مقابل معامله قرن آمریکایی اسرائیلی برخورد خواهد کرد.
وی روز قدس سال ۹۸ را روز رویارویی با طرح آمریکایی «معامله قرن» خواند و گفت: به فضل الهی حضور پرشور، انقلابی و با شکوه امت اسلامی به ویژه آحاد و اقشار مختلف ملت قهرمان ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس، مرگ زودهنگام این طرح شیطانی و ضد فلسطینی را رقم خواهد زد. رئیس‌ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان داشت: در واقع انقلاب سنگ ضد رژیم صهیونیستی به غرش موشک‌های ویرانگر بر سر صهیونیست‌های غاصب کودک‌کش رسیده است و به زودی بساط اسرائیل جنایتکار را در هم خواهد پیچید. سردار شریف گفت: گفتمان سازش و طرح‌های مغایر با استیفای حقوق حقه ملت فلسطین فرجامی جز شکست ندارد و گفتمان مقاومت با شتاب و اقتدار روز‌افزون تا برچیدن بساط ‌اشغالگران و آزادی سرزمین مقدس به پیش می‌رود. وی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن آرمان فلسطین از دستاورد‌های روز قدس است، خاطرنشان کرد: مردم فلسطین از مبارزه با سنگ به مبارزه با موشک رسیده‌اند که این موضوع از دستاوردهای روز قدس است. رئیس‌ ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: شعار محوری روز جهانی قدس سال ۱۳۹۸ را «روز جهانی قدس، شکست معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین» اعلام کرد.


سایر اخبار این روزنامه
بعضی‌ها خندیدند، بعضی‌ها عصبانی شدند واکنش مردم به نظرسنجی ماشینی روحانی عملیات شکار شاه‌ماهی (یادداشت روز) اخبار ویژه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در قلب مدینه منوره! اختیارات بیش از حد برای این دولت از سم هم مهلک‌تر است اعتراف عربستان به توان بالای موشکی انصارالله یمن کلاه گشاد مذاکره با آمریکا این بار با دلالی ژاپن! شریف: فلسطینیان از مبارزه با سنگ به مبارزه با موشک رسیده‌اند نجفی شهردار اسبق تهران به قتل همسر دوم خود اعتراف کرد مذاکره‌ای با آمریکا نداریم تمرکز دیپلماسی بر همسایگان است چرخش عجیب نماینده لیست امید درباره اختیارات روحانی! با ما در فضای مجازی همراه باشید بعضی‌ها خندیدند، بعضی‌ها عصبانی شدند واکنش مردم به نظرسنجی ماشینی روحانی بعضی‌ها خندیدند، بعضی‌ها عصبانی شدند واکنش مردم به نظرسنجی ماشینی روحانی کلاه گشاد مذاکره با آمریکا این بار با دلالی ژاپن! کلاه گشاد مذاکره با آمریکا این بار با دلالی ژاپن!