عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در قلب مدینه منوره!


عربستان در چند سال اخیر روند عادی سازی روابط
با رژیم صهیونیستی را بسیار سرعت بخشیده است. در ادامه این روند مقامات سعودی حتی دستورات صریح اسلام را نیز زیر پا می‌گذارند. طبق تصاویر و گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده در شهر مدینه منوره عربستان و در نزدیکی مسجد النبی بیلبوردهایی نصب شده که به زوار مدینه منوره از سراسر جهان خوش‌آمد می‌گوید. به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المسیره، روی یکی از این بیلبوردها نوشته شده «السلام علیکم... اهلا و سهلا بکم» اما این عبارت به زبان‌های مختلف از جمله عبری نیز نوشته شده است. روی این بیلبورد از واژه «شالوم» به معنای «سلام» در کنار واژگان دیگر استفاده شده است.
طبق این گزارش، زائران مدینه منوره زمانی که خوش‌آمدگویی به زبان عبری را روی بیلبورد مشاهده کردند، متعجب شدند. به رغم اینکه یهودیان اجازه ندارند وارد مدینه منوره شوند اما گویا عربستان تحت رهبری   محمد بن سلمان،‌ ولیعهد عربستان ارسال پیام خوش‌آمدگویی به زبان عبری در نزدیکی مسجد النبی را ضروری ‌دانسته است. صهیونیست‌ها فورا تصویری از واژه «شالوم» در مدینه منوره را در پایگاه «اسرائیل بالعربیه» منتشر کردند. وزارت خارجه رژیم صهیونیستی هم فورا دست به کار شد و در توییتی در سایت رسمی خود تصویر واژه «شالوم» را در بیلبورد خوش‌آمدگویی به زوار در قلب مدینه منوره منتشر کرد.
در حالی که این موضوع موجب خشم گسترده مسلمانان در شبکه‌های اجتماعی شده و فعالان این گونه واکنش نشان داده‌اند که هیچ دلیلی برای نوشتن واژه عبری برای خوش‌آمدگویی وجود ندارد و ورود یهودیان و صهیونیست‌ها به شهر پیامبر (ص) حرام و ممنوع است.
سایر اخبار این روزنامه
بعضی‌ها خندیدند، بعضی‌ها عصبانی شدند واکنش مردم به نظرسنجی ماشینی روحانی عملیات شکار شاه‌ماهی (یادداشت روز) اخبار ویژه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در قلب مدینه منوره! اختیارات بیش از حد برای این دولت از سم هم مهلک‌تر است اعتراف عربستان به توان بالای موشکی انصارالله یمن کلاه گشاد مذاکره با آمریکا این بار با دلالی ژاپن! شریف: فلسطینیان از مبارزه با سنگ به مبارزه با موشک رسیده‌اند نجفی شهردار اسبق تهران به قتل همسر دوم خود اعتراف کرد مذاکره‌ای با آمریکا نداریم تمرکز دیپلماسی بر همسایگان است چرخش عجیب نماینده لیست امید درباره اختیارات روحانی! با ما در فضای مجازی همراه باشید بعضی‌ها خندیدند، بعضی‌ها عصبانی شدند واکنش مردم به نظرسنجی ماشینی روحانی بعضی‌ها خندیدند، بعضی‌ها عصبانی شدند واکنش مردم به نظرسنجی ماشینی روحانی کلاه گشاد مذاکره با آمریکا این بار با دلالی ژاپن! کلاه گشاد مذاکره با آمریکا این بار با دلالی ژاپن!