تک‌تیراندازان انصارالله180مزدور ائتلاف سعودی را از پای درآوردند


ارتش و انقلابیون یمن همچنانکه با پهپادهای انتحاری خود مواضع حساس و حیاتی سعودی را هدف قرار می‌دهند در داخل یمن نیز ضربات سختی بر پیکر متجاوزان وارد می‌کنند و این طور نیست که در برابر جنایات وحشیانه فرزندان ابولهب دست بسته باشند. در همین رابطه خبرگزاری فارس نوشته، یک منبع مطلع در یگان تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اعلام کرده، این یگان طی سه روز بیش از 180 عملیات علیه «نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی» انجام داده است. بر اساس گزارش شبکه‌ «المسیره» یمن، این منبع آگاه در ادامه گفته، در این عملیات‌ها بیش از 180 نیروی ائتلاف از جمله مزدوران سودانی و نظامیان سعودی به هلاکت رسیده‌اند.
یگان تک‌تیراندازان در آوریل گذشته(فروردین) نیز اعلام کرده بود 58 عملیات علیه نیروهای متجاوز انجام داده که در نوع خود، رقم بالایی محسوب می‌شود. ائتلاف سعودی از فروردین‌ماه سال ۱۳۹۴ کشور فقیر یمن را برای بازگرداندن قدرت به «عبد ربه منصور هادی»، رئیس‌جمهور دست نشانده و مستعفی یمن هدف حملات سنگین هوایی، زمینی و دریایی قرار داده است. یوسف الحاضری سخنگوی وزارت بهداشت یمن اخیرا اعلام کرده، از زمان آغاز حملات ائتلاف سعودی در سال ۲۰۱۵ (۱۳۹۴) بیش از ۵۰ هزار یمنی کشته و زخمی شده‌‌اند. این در حالی است که روزنامه گاردین اخیرا اعلام کرد که 60 هزار یمنی به دلیل حملات ائتلاف سعودی کشته شده‌اند. بر اساس گزارش‌های پیشین سازمان ملل ۲۲ میلیون نفر یعنی حدود ۷۵ درصد جمعیت یمن هم به کمک نیاز دارند و 8 میلیون و 400 هزارنفر از آنها نمی‌دانند وعده بعدی غذایشان چگونه تأمین خواهد شد!
سایر اخبار این روزنامه
روزنامه‌ها از مشکلات مردم ننویسند خودم روزانه از داخل ماشین نظرسنجی می‌کنم بنویسیم یا ننویسیم؟! (یادداشت روز) اخبار ویژه ایوان نجف در دومین شب قدر با ‌اشک دلدادگان امیر مؤمنان(ع) بارانی شد حمله پهپادهای انتحاری انصارالله این بار به فرودگاه جیزان افزایش‌ قیمت‌ برنج توسط عده‌ای محتکر و سودجو انجام می‌شود سفیر انگلیس در سودان سفره افطار انداخت و پیش نماز مسلمانان شد! خیمه‌‌شب‌بازی ترامپ جواب نداد واسطه‌ها را به صف کرد لاریجانی ابقا شد مصری به جای مطهری آمد گفت‌و‌گوی مستقیم و غیرمستقیمی با آمریکا نداریم خرید خانه 700 هزار دلاری در آمریکا از سوی نماینده ایران در بانک جهانی! تک‌تیراندازان انصارالله180مزدور ائتلاف سعودی را از پای درآوردند با ما در فضای مجازی همراه باشید روزنامه‌ها از مشکلات مردم ننویسند خودم روزانه از داخل ماشین نظرسنجی می‌کنم روزنامه‌ها از مشکلات مردم ننویسند خودم روزانه از داخل ماشین نظرسنجی می‌کنم روزنامه‌ها از مشکلات مردم ننویسند خودم روزانه از داخل ماشین نظرسنجی می‌کنم