پایان خویشتن‌داری ایران و ضرورت اجرای تعهدات اروپا

ینس پلوتنر، مدیر‏کل سیاسی وزارت امور خارجه آلمان و مذاکره‏کننده ارشد این کشور در برجام که به تهران سفر کرده‏، روز پنجشنبه با سیدعباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش ایلنا، در این ملاقات آخرین تحولات برجام و تلاش‌های آلمان برای حفظ آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت. عراقچی در این دیدار با تاکید بر پایان خویشتن‌داری جمهوری اسلامی ایران، تعهدات کشورهای باقی‏مانده در برجام پس از خروج آمریکا از این توافق را یادآوری و بر ضرورت اجرای این تعهدات بر اساس چهار بیانیه کمیسیون مشترک برجام تاکید کرد.
در این دیدار همچنین، پلوتنر بر ادامه تعهد کشورش به برجام تاکید کرد و گفت: کشورهای اروپایی به تلاش‌ها و مشورت‌های خود برای تامین خواسته‌های ایران و حفظ برجام ادامه خواهند داد.
سایر اخبار این روزنامه
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با دانشجویان: حتی اگر صد ایراد می‌بینید، ناامید نشوید محمدعلی وکیلی آیا زمان تغییر فرا رسیده؟ محمدرضا عارف در نشست سالانه با خبرنگاران حوزه مجلس در پاسخ به «ابتکار» از برنامه فراکسیون امید در انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس می‌گوید تغییرات اقلیمی چطور می‌توانند سبب نابینایی جانوران آبی شوند؟ شناگران کور هوشنگ جاوید مطرح کرد «موسیقی رمضان» برای ارشاد اهمیت ندارد نتایج خوب در امتحانات، علاوه بر مطالعه و یادگیری نیاز به سلامت جسم و روح هم دارد «نقش‌فروشی» در سینمای امروز ایران مرور شد چند می‌گیری بازیگرم کنی؟ سرانجام بریگزیت دولت «ترزا می» را بلعید پایان کار خانم نخست‏وزیر پایان خویشتن‌داری ایران و ضرورت اجرای تعهدات اروپا با حکم رئیس‌جمهوری علی ربیعی سخنگوی دولت شد علی مطهری: به نام انقلابی‌گری، کارهای خلاف عقلی صورت می‌گیرد وزیر امور خارجه: آمریکا با حضور نظامی در خلیج فارس بازی خطرناکی را آغاز کرده است پیام تبریک رئیس‌جمهور به نخست‌وزیر هند