فرودگاه نجران عربستان برای سومین بار هدف حمله پهپادی یمن قرار گرفت

منابع خبری گزارش دادندیک فروند پهپاد ارتش یمن برای سومین بار فرودگاه نجران واقع در جنوب غربی عربستان را هدف قرار داده است.
به گزارش پایگاه خبری المسیره یمن، ارتش و کمیته‌های مردمی با پهپاد «قاصف K2» فرودگاه نجران را هدف قرار دادند.براساس این گزارش، سامانه ضد موشکی پاتریوت مستقر در فرودگاه نجران هدف این حمله موشکی قرار گرفته است.
پاتریوت یک سیستم دفاع هوایی موشکی ساخت آمریکاست که توانایی مقابله با موشک‌های بالستیک تاکتیکی و موشک‌های کروز را داراست.
پهپاد ارتش یمن روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز فرودگاه نجران را هدف قرار داده بود.


حملات هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به حملات مکرر ائتلاف سعودی به سرکردگی عربستان در ماه مبارک رمضان صورت گرفته است.
این حملات همچنین پس از آن صورت می‌گیرد که جنبش انصارالله یمن حمله پهپادی اخیر به تاسیسات نفتی آرامکو را بخشی از عملیات نظامی احتمالی برای حمله به 300 هدف حیاتی و نظامی در امارات و عربستان اعلام کرد.
سه شنبه گذشته بود که هفت فروند پهپاد یمنی در واکنش به حملات مستمر ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان به مناطق مسکونی و زیرساخت‌های یمن، آسمان عربستان را شکافتند و دو ایستگاه پمپاژ نفت در استان‌های «الدوادمی» و «عفیفه» در غرب این کشور را هدف قرار دادند.
ازسوی دیگر ده‌ها نظامی سعودی در حمله ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به منطقه نجران در جنوب عربستان کشته و زخمی شدند.
به گزارش شبکه خبری المسیره، در این عملیات از پیشروی ارتش عربستان جلوگیری بعمل آمد و سه خودروی نظامی نیز منهدم شد.یک منبع نظامی گفت: در این عملیات مواضع نظامیان سعودی در منطقه شجع در نجران هدف قرار گرفت و ده‌ها تن از آنها کشته و زخمی شدند.
وی افزود: نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی همچنین پیشروی ارتش عربستان در منطقه الشبکه را که با پشتیبانی چند فروند جنگنده و بالگرد آپاچی سعودی همراه بود، دفع کردند.
سایر اخبار این روزنامه
دپوی 3.6 میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور تقدیر دکتر روحانی از برگزیدگان دوازدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر مسجد جامع و مزار شهدای خرمشهر غبارروبی و عطر افشانی شد ترزا می‌از نخست وزیری انگلیس و ریاست حزبش استعفا کرد انتقاد مطهری از یک رویه غلط در برابر تذکرات رهبری کاردار آمریکا: عراق از تحریم واردات برق و گاز ایران معاف است وزیر خارجه کشورمان: تحریم‌های آمریکا نظم جهانی را نشانه گرفته است انتخابات هیات رئیسه مجلس فردا برگزار می‌شود ترامپ: تیلرسون احمق است فرودگاه نجران عربستان برای سومین بار هدف حمله پهپادی یمن قرار گرفت مرگ یک کودک مهاجر دیگر در بازداشت آمریکا افشا شد 60 درصد از آمریکایی‌ها ترامپ را شایسته انتخاب مجدد نمی‌دانند رهبر انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از دانشجویان بیان کردند؛ جوانان مطالبه گری کنند اما با سخن منطقی دومینوی نا امنی کل منطقه را تهدید می‌کند همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر مسجد جامع و مزار شهدای خرمشهر غبارروبی و عطر افشانی شد این زمان بگذار تا وقت دگر تقدیر دکتر روحانی از برگزیدگان دوازدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران تقدیر دکتر روحانی از برگزیدگان دوازدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران تقدیر دکتر روحانی از برگزیدگان دوازدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران تقدیر دکتر روحانی از برگزیدگان دوازدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران تقدیر دکتر روحانی از برگزیدگان دوازدهمین کنگره ملی تجلیل از ایثارگران