رکوردشکنی پتروشیمی خراسان

شیری- رکورد تولید پتروشیمی خراسان در سال 97 شکست.مدیرعامل شرکت پتروشیمی خراسان با بیان این مطلب به خبرنگار ما افزود: این شرکت با دستیابی به تولید بیش از 621 هزار تن محصول اوره در سال 97 رکورد تولید را جا به جا کرد و سندی دیگر را بر افتخارات خود و صنعت پتروشیمی کشور افزود.
«شفیعی» گفت: میزان تولید این شرکت در سال قبل از آن 607 تن بود و در همان سال رکورد تولید را در کشور زده بود.وی اظهار کرد: این مقدار تولید، حدود 14 هزار تن بیشتر از سال 96 و حتی تمام سال های پیش از آن بود که در تاریخ پتروشیمی بی سابقه است.وی اضافه کرد: براساس طراحی سایت و تعهد پتروشیمی، میزان تولید شرکت 500 هزار تن است که اکنون 121 هزار تن بیشتر از میزان تعیین شده، تولید داریم.  وی این موفقیت را نتیجه تلاش، اتحاد و مجموعه اقدامات مدیریتی مناسب دانست و خاطرنشان کرد: در حالی که کار سیستم های پتروشیمی پیچیده است و تولید به شرایط بستگی دارد و ممکن است در حین کار با مشکلات زیادی مواجه شود، این میزان تولید را در دی سال گذشته پیش بینی کرده بودیم.
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران طی نامه ای دستیابی به این افتخار بزرگ را به «حسین شفیعی» مدیرعامل و همه کارکنان پتروشیمی خراسان تبریک گفت.
«بهزاد محمدی» دستیابی به این افتخار شگرف را نتیجه مدیریت جهادی و تلاش تمام همکاران این شرکت دانست.