رئیس دیوان محاسبات کل کشور: ابهامات افزایش حقوق‌ها در نشست سه‏جانبه بررسی شد

رئیس دیوان محاسبات کل کشور از برگزاری نشست سه‏جانبه بین دیوان محاسبات، سازمان امور استخدامی و مجلس برای بررسی و حل و فصل ابهامات در افزایش حقوق‏ها خبر داد.
به گزارش خانه ملت، عادل آذر با اشاره به پیگیری موضوع افزایش حقوق‌ها در دیوان محاسبات گفت: پس از آنکه دولت بخشنامه‏ای در خصوص احکام مرتبط با افزایش حقوق‌ها بر اساس بودجه سال 98 صادر کرد، ابهاماتی از سوی حسابرسان دیوان محاسبات و برخی نمایندگان مطرح شد. رئیس دیوان محاسبات کل کشور با اشاره به نامه‌نگاری حمید حاجی‏بابایی عضو کمیسیون برنامه و بودجه با دیوان محاسبات، اظهار کرد: با دریافت نامه و ابهامات پیش‏آمده، بخشنامه‌های دولت مورد بررسی قرار گرفت و به این جمع‌بندی رسیدیم که تفاوت و انحرافاتی در زمینه افزایش 18 درصدی حقوق بازنشستگان برای همسان‌سازی و اعمال افزایش 400 هزار تومانی و ضریب 10 درصدی به حقوق کارکنان وجود دارد.
آذر تاکید کرد: در این راستا مقرر شد نشست سه‏جانبه بین سازمان امور استخدامی، دیوان محاسبات کل کشور و نمایندگان مجلس برگزار شود تا ابهامات و اختلافات رفع و رجوع شود و پس از آنکه به فرمول واحد در زمینه افزایش حقوق‌ها رسیدیم، احکام اجرایی صادر و ابلاغ شود.
رئیس دیوان محاسبات مجلس در خصوص زمان تعیین تکلیف افزایش حقوق‌ها گفت: منتظر پاسخ معاون رئیس‌جمهوری در این خصوص هستیم. اگر آقایان همکاری کنند حداکثر تا پایان اردیبهشت‏ماه می‌توانیم به جمع‌بندی برسیم.
سایر اخبار این روزنامه
آیا باید از پروانه‌های «رنگین بانو» ترسید؟ خوش آمدن مهمانان ناخوانده به پایتخت علیرضا صدقی گفت‌وگوی ملی؛ از حرف تا عمل «ابتکار» امکان رصد صرافی‌های آزاد را بررسی می‌کند مالیات در کمین خریداران ارز «ابتکار» برخی از نمایش‌های در حال اجرا را مرور می‌کند شب‌های اردیبهشت با طعم نمایش ماجرای ورود آقای سرمربی کی روش در سکوت رفت، ویلموتس با مخفی کاری آمد! در نشست صیانت از اخلاق در فضای مجازی مطرح شد فضای مجازی با زور، اخلاقی نمی‌شود رئیس‌جمهوری با اشاره به اشتباه آمریکایی‌ها: شماره تلفن‌های زیادی از آنها داریم! «ابتکار» از ورود بهارستان به مقابله با اسیدپاشی و تشدید مجازات گزارش می‌دهد صالحی در حاشیه جلسه دولت خبر داد عرضه حدود ۶ تا ۱۰ هزار تن کاغذ به بازار طی یکی دو هفته آینده « ابتکار» ابطال نتایج انتخابات استانبول و تبعات آن برای رئیس‌جمهوری ترکیه را بررسی می‌کند موزه ملی حقوق تشکیل می‏شود رئیس دیوان محاسبات کل کشور: ابهامات افزایش حقوق‌ها در نشست سه‏جانبه بررسی شد آخرین گام قبل از جنگ اتمی آیا ترامپ روی دولتش کنترل دارد؟ رئیس‌کل بانک مرکزی در حاشیه جلسه هیئت دولت: می‌خواستند نرخ ارز را افزایش دهند؛ نتوانستند