صیادمنش اسیر بند قرارداد 200 میلیونی


ماجرای استقلال و اللهیار صیادمنش ماجرای جالبی است. مهاجمی که در قامت یک نوجوان پیراهن استقلال را پوشید و به جوانترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شد. صیادمنش که عضو تیم ملی نوجوانان بود و 3 گل در جام جهانی زیر 17 سال به ثمر رساند، در پایان این رقابت‌ها به‌عنوان یکی از 20 پدیده تورنمنت انتخاب شد. مهاجمی که بعدها در استقلال درخشید و نشان داد چقدر آینده‌دار است. او که لقب الماس را از شفر دریافت کرد، به فنرباغچه ترکیه منتقل شده و قرار است از فصل بعد پیراهن این باشگاه مشهور ترکیه‌ای را بپوشد.
 اللهیار صیادمنش در شرایطی که آسیب‌دیدگی‌اش برطرف شده و آماده حضور در زمین است توسط کادرفنی استقلال مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. گروهی امضای قرارداد با فنرباغچه را دلیل این اتفاق می‌دانند و معتقدند اگر اللهیار آسیب ببیند، ماجرای انتقال و مبلغ رضایتنامه‌ای که استقلال دریافت می‌کند به خطر می‌افتد.
 یک گمانه‌زنی دیگر هم وجود دارد. از باشگاه استقلال خبر می‌رسد در قرارداد صیادمنش ‌بندی وجود دارد که او اگر 20 بازی یا بیشتر در ترکیب قرار بگیرد، 200 میلیون به‌عنوان پاداش دریافت خواهد کرد. اللهیار تا اینجای فصل 15 بازی در لیگ برتر انجام داده، یک بار در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته و 2 بازی نیز در جام حذفی انجام داده. یعنی روی هم 18 بازی و اگر در 2 بازی دیگر به میدان برود، شامل این پاداش خواهد شد.
 گویا به همین دلیل اللهیار صیادمنش در بازی‌های اخیر استقلال به میدان نرفته و شاید مقابل سپیدرود و العین هم بازی نکند. اتفاقی که بعید نیست رخ بدهد و صیادمنش را دیگر در ترکیب استقلال نبینیم.