واکنش جهانگیری به اتفاقات دانشگاه تهران باید حرف و اعتراض دانشجو را شنید

معاون اول رئیس‌جمهوری در واکنش به درگیری‌های روز دوشنبه در دانشگاه تهران، در صفحه توئیترش نوشت: «به دانشجو در هر سطحی باید حرمت گذاشت و حرف و اعتراضش را شنید.
دو هفته پیش با حضور وزرای محترم علوم و بهداشت با جمعی از دانشجویان عزیز دومین نشست صمیمانه را داشتم، سخنان صریح و انتقادی‌شان را شنیدیم. به همه مدیران، استادان و دانشجویان توصیه می‌کنم که از این ضرورت در هیچ موردی غفلت نکنند.
هر حادثه‏ای در دانشگاه با موضوعیت دانشجو رخ دهد هر قدر کوچک هم باشد، نیازمند توجه و اهتمام فراوان است. دانشگاه محل گفت‌وگو، عقلانیت، اخلاق، التزام اجتماعی و تفکر انتقادی است و دانشجویان اعضای این خانواده‌اند که باید بتوانند با خود، استادان، مدیران و با مسئولان کشور آزادانه و حتی منتقدانه گفت‏وگو کنند».
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» به مناسبت روز فردوسی، اهمیت شاهنامه‌نگاری را بررسی می‌کند نقش رنگ بر رنج «پارسی» ژوبین صفاری تبعات فشار بر مردمِ خسته دلایل افزایش روزافزون نهادهای موازی قانونگذاری بررسی شد دولت فربه و ادامه نهادسازی رهبر انقلاب در دیدار با مسئولان و کارگزاران نظام: مذاکره سم است «ابتکار» دلایل خریدهای مازاد بر نیاز توسط مصرف‌کنندگان را بررسی می‌کند احتکار یا ترس از فقیرتر شدن؟ «ابتکار» از وضعیت نابسامان بازار خودرو گزارش می‌دهد بازار خودرو گرفتار در امواج نابسامانی معصومه ابتکار: لایحه منع خشونت علیه زنان، فضای سالم ایجاد می‏کند پیش‌بینی کرده بودیم عده‌ای قصد دامن زدن به تنش را داشته باشند واکنش جهانگیری به اتفاقات دانشگاه تهران باید حرف و اعتراض دانشجو را شنید در بحبوحه افزایش تنش‌ها میان ایران و آمریکا، سه کشور اروپایی چه کار می‌کنند؟ اروپای نا‌توان نماینده ایران در سازمان ملل: تحت فشار گفت‌وگو نمی‌کنیم نماینده دادستان: سیدهادی رضوی ۱۰۷ میلیارد تومان صرف عیش‏و‏نوش کرده است متهم: داماد شریعتمداری‌ام نه نتانیاهو