شوخی کاربران با شماره تماس ترامپ !

 درحالی که کاخ سفید دو روز پیش تحریم هایی را درباره منع صادرات صنایع فلزی ایران وضع کرده و جان بولتون تلاش می کند این طور القا کند که سایه جنگ پررنگ شده است، ترامپ ژست دیگری به خود گرفته و در قالب «پلیس خوب» حتی شماره تماس خود را هم اعلام کرده و گفته منتظر تماس ایرانی هاست! شبکه سی ان ان دراین باره گزارش داد: پس از آن که ترامپ به صورت علنی خواستار آن شد که سران ایران به او زنگ بزنند، یک منبع دیپلماتیک فاش کرد که کاخ سفید با سوئیس تماس گرفته و شماره تلفنی را که ایرانی ها می توانند  از آن برای سخن گفتن با ترامپ، استفاده کنند، در اختیار آن ها قرار داده است. به گزارش انتخاب، این منبع آگاه افزوده است که  سوئیس به احتمال زیاد این شماره تلفن را در اختیار ایرانی ها قرار نمی دهد، مگراین که ایرانی ها خواستار آن شوند. وی افزود: با این حال احتمال آن که ایرانی ها چنین درخواستی بکنند، بعید است.این مسئله از همان ساعات ابتدایی دستمایه توئیت های جدی و شوخی کاربران قرار گرفت که نمونه هایی از آن را می بینید:
* مگه خودت زن و بچه نداری که شماره به کشور مردم می دی؟!
* الان ترامپ پای تلفن شبیه بچه مدرسه ای هایی شده که برای اولین بار به یکی شماره میدن ولی پادوهای داخلیش از ترس جنگ فکر مذاکره هستن.
* من جای ترامپ بودم منتظر نمی شدم ایرانیا زنگ بزنن خودم زنگ می زدم  ایران می گفتم آقا مثل این که تماس گرفته بودید، جانم بفرمایید!


* آآآی ترامپ! مارو از چی می ترسونی؟ ما ناوت رو گذاشتیم تو دیوار برای فروش! زود بجنبی می‌تونی به قیمت بخری وگرنه تو سِد اسمال باید دنبال قطعاتش باشی!
*  میگن از دیشب تا حالا ترامپ نشسته پشت تلفن، تا یکی زنگ می زنه از جا می پره و با ذوق برمی داره و جواب می ده بلکه حسن_روحانی باشه .
دراین میان کاربری هم نوشت :
* مسئله «انتظار تماس» فقط عقده شخصی ترامپ نیست. تمام روسای جمهور آمریکا در حسرت این زنگ تلفن بودند. ایران تنها کانون مقاومت در برابر سلطه جهانی آمریکا بود و نشان داد که بدون تسلیم آمریکا شدن هم می‌توان پیشرفت و عزت و اقتدار داشت. افسوس که آن «تماس تلفنی» را خیلی ارزان فروختند.