سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

ë نصب تابلوی علائم راهنمایی و رانندگی در اتوبان ساوه به‌ کرج/ آقای صادقی از کرج: مسیر اتوبان ساوه به کرج و قزوین، فاقد تابلوی راهنمایی و رانندگی(در منطقه رباط کریم) و همچنین فاقد تابلوی اعلام کیلومتر باقیمانده جاده می‌باشد که باعث سردرگمی مسافرین می‌شود. لذا از مسئولان مربوطه خواهشمندیم که با نصب علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی به تعداد استاندارد این مشکل را حل کنند.
ë افزایش تعرفه گاز مصرفی سال 98/ آقای بخشی از رضوان شهر: سؤال من از مسئولان محترم این است که چرا تعرفه هزینه گاز مصرفی مشترکان خانگی در سال 98، دو برابر افزایش پیدا کرده است. شاید بگویند به خاطر اینکه فصل گرما بود این کار انجام شده است ولی چرا باید تعرفه دو برابر شود؟ آیا این خود گرانفروشی نیست؟ از مسئولان محترم درخواست داریم در این خصوص پاسخگو باشند.
ë گران شدن روغن خودرو/ علی یاری: متأسفانه یکی از اقلامی که بشدت گران شده است روغن خودرو است. به رغم اینکه روغن موتورها تولید داخل هستند و تا چند ماه پیش که با قیمت 40 هزار تومان عرضه می‌شد؛ در حال حاضر قیمت آن به 100 هزار تومان افزایش پیدا کرده است. لطفاً مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند.
ë صادر نشدن  کارت شناسایی / آقای کامیار بازنشسته صندوق تأمین اجتماعی: برای دریافت کارت شناسایی به صندوق تأمین اجتماعی مراجعه کردم. گفتند چون شما جزو حداقل بگیرها نیستی کارت شناسایی به شما تعلق نمی‌گیرد؛ چون حقوق من 3 میلیون تومان است نباید کارت شناسایی داشته باشم؟ چرا؟ لطفاً مسئولان پاسخگو باشند.