وندی شرمن: «بولتون» آمریکا را به جنگ با ایران و ونزوئلا سوق می‌دهد

معاون وزیر خارجه اسبق آمریکا و نماینده این کشور در مذاکرات هسته‌ای به بیانیه «جان بولتون» در اعزام ناو و بمب افکن به خلیج فارس واکنش نشان داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، «وندی شرمن» معاون وزیر خارجه اسبق آمریکا و نماینده این کشور در مذاکرات هسته‌ای منجر به برجام، در پیام خود در توئیتر می‌نویسد: حقیقت دارد، جان بولتون ما را به جنگ با ایران و ونزوئلا سوق می‌دهد؟ هیچگاه جنگی را ندیده‌ام که وی خواستار آغاز آن نباشد. دونالد ترامپ کجاست؟
این پیام در واکنش به بیانیه جان بولتون منتشر شده است.
جان بولتون روز 15 اردیبهشت اعلام کرد ایالات متحده ناو هواپیمابر و بمب‌افکن به خاورمیانه اعزام می‌کند تا پیامی روشن و عاری از سوءتفاهم به ایران داده باشد.


بولتون مدعی شده: آمریکا ناوگروه تهاجمی آبراهام لینکلن و بمب‌افکن‎ها را به حوزه عملکرد سنت‎کام (فرماندهی مرکزی آمریکا) اعزام می‌کند تا پیامی واضح برای ایران باشد مبنی بر اینکه هرگونه حمله به منافع آمریکا یا متحدانمان با نیرویی بی‎امان پاسخ داده خواهد شد.
البته این نخستین بار نیست که آبراهام لینکلن به منطقه می‌‏آید حال آنکه همزمان با تشدید تنش‏‌های واشنگتن- تهران، این اقدام ابزار فشار برای اعمال جنگ روانی علیه ایران محسوب می‌شود.
سایر اخبار این روزنامه
رایزنی دولت هند با یک بانک جدید برای همکاری با تجار ایرانی رهبر انقلاب در محفل انس با قرآن: عمل به قرآن تنها راه غلبه بر شیاطین و کفار است در چارچوب بندهای 26 و 36 برجام ایران فردا به خروج آمریکا از برجام پاسخ متقابل می‌دهد دستاوردهای جدید ارتش رونمایی شد حماس: مقاومت بینی نتانیاهو را به خاک مالید جهانگیری در جلسه شورای عالی توسعه صادرات غیر نفتی: توسعه صادرات کالا و خدمات اصلی‌ترین و حیاتی‌ترین اولویت کشور است برای ششمین سال پیاپی به عنوان شرکت برتر در رعایت حقوق مصرف کنندگان ذوب آهن اصفهان تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را کسب کرد بانک مرکزی: رمز دوم کارت‌های بانکی فقط تا پایان اردیبهشت اعتبار دارند بیش از 40 کشته در حادثه آتش‌سوزی هواپیمای سوپرجت روسی وندی شرمن: «بولتون» آمریکا را به جنگ با ایران و ونزوئلا سوق می‌دهد درس‌های مقاومت غزه برای اشغالگران رهبر انقلاب در محفل انس با قرآن: عمل به قرآن تنها راه غلبه بر شیاطین و کفار است شماری از کشورها امروز(سه‌شنبه) را اول ماه رمضان اعلام کردند سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی: گزارش وضعیت توزیع کاغذ با ارز ترجیحی به تعزیرات رسید مدیرعامل ستاد دیه: 300 جشن گلریزان در ماه رمضان برگزار می‌شود