90 هزار تن برنج، روغن و شکر در ماه رمضان توزیع می‌شود

معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران از تامین و توزیع 90 هزار تن برنج، روغن و شکر در قالب طرح ضیافت ماه مبارک رمضان خبر داد.
به گزارش تارنمای شرکت بازرگانی دولتی ایران، حسن حنان افزود: 30 هزار تن برنج هندی 1121، 30 هزار تن روغن و 30 هزار تن شکر در آستانه ماه مبارک رمضان از طریق شبکه‌های توزیع عرضه می‌شود.
وی یادآوری کرد: هر ساله در آستانه ماه مبارک رمضان اقلام پرمصرف و کالاهای اساسی در قالب طرح ضیافت برای توزیع به استان‌ها اختصاص می‌یابد و امسال نیز 30 هزار تن برنج وارداتی هندی 1121 اختصاص یافته است تا از طریق شبکه‌های تعیین شده با قیمت‌های مشخص در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.
حنان تصریح کرد: در قالب طرح ضیافت برای ماه مبارک رمضان، 30 هزار تن روغن نیز با نظارت سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان توزیع می‌شود.


«30 هزار تن شکر نیز با قیمت تحویل از کارخانه به میزان هر کیلوگرم 30 هزار ریال، با بهای 34 هزار ریال در فروشگاه‌ها و تعاونی‌ها در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد».
به گفته وی، تلاش داریم کالاها به دست مصرف کنندگان برسد اما برخی مواقع در آستانه مناسبت‌هایی از جمله ماه مبارک رمضان به دلیل تقاضای بیشتر به بازار شوک وارد می‌شود که موقت و گذرا است و اوضاع به حالت عادی برمی‌گردد.
شرکت بازرگانی دولتی ایران متولی تامین و توزیع چهار قلم کالای اساسی است و نظارت بر توزیع و قیمت بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است.
سایر اخبار این روزنامه
وزیر کار اعلام کرد: اعمال افزایش 36.5 درصدی حقوق بازنشستگی کارگری از اردیبهشت فرمان بازار خودرو را باید از دلال‌ها گرفت در جلسه غیرعلنی مجلس مطرح شد افزایش قیمت بنزین منتفی است اولین نیروگاه 42 مگاواتی با توربین ایرانی به بهره‌برداری رسید معاون وزیر نفت: تمام ظرفیت‌های کشور را برای فروش نفت بسیج کردیم مجری طرح گندم: خرید گندم از کشاورزان جنوبی 40 درصد بیشتر شد دکتر ظریف در گفتگو با شبکه خبری الجزیره: برای کشاندن آمریکا به یک درگیری دسیسه کرده‌اند افزایش هرساله حقوق کارگران و مشکلی که همچنان باقی است! رمضان در جهان آل‌سعود کارگزاران صهیونیسم 90 هزار تن برنج، روغن و شکر در ماه رمضان توزیع می‌شود مذاکرات کارشناسی ایران و 1+4 فردا در بروکسل برگزار می‌شود 580 مدرسه خشتی و گلی جمع‌آوری شد سفیر ایران در لندن براساس گزارش برخی منابع عراقی اعلام کرد آمریکا برای همکاری اقتصادی عراق با ایران معافیت صادر می‌کند کاهش ساعت اجرای طرح‌های ترافیک و زوج یا فرد در ماه مبارک رمضان