رضایت فرمانده کل‌قوا از ارتش موجب افتخار و سرافرازی ماست

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در گردهمایی فرماندهان یگان عمده و مستقل نیروی زمینی ارتش که در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، با تشکر از زحمات نزاجا در امدادرسانی به سیل‌زدگان، ابراز داشت: رشادت و اقدامات شما در خدمت‌رسانی به مردم عزیزمان در استان‌های درگیر سیل موجب دریافت مدال‌های افتخارآمیز از سوی مقام معظم رهبری شد. وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب ارتش را به‌عنوان یک الگو در امدادرسانی به مردم معرفی کردند و فرمودند ارتش در خدمت‌رسانی به مردم و شعار ارتش فدای ملت صادق است و ارتش نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی است. رضایت ایشان از اقدامات ارتش موجب افتخار و سرافرازی ماست.
به گزارش تسنیم، فرمانده کل ارتش گفت: یگان‌های مختلف ارتش در سیل اخیر مجاهدت و ایثار بسیاری داشتند و از دل این بحران سربلند بیرون آمدند. باید قدردان این عزتی که خداوند متعال به شما داده، باشیم.
فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: امروز نیروی انسانی از مهم‌ترین عوامل پیروزی در عرصه نبرد محسوب می‌شود و توجه به عامل نیروی انسانی در سطوح مختلف باعث پیشرفت نیرو‌های مسلح است.
سرلشکر موسوی اظهار داشت: در بحث تعالی معنوی و بصیرتی همه ارتش باید خود را مسئول بدانند و «عقیدتی‌سیاسی» محور و علمدار این کار است.


وی با بیان اینکه هرچه سطح بصیرت و معنویت بالاتر می‌رود در برون‌دادهای عملیات‌ها تأثیر خودش را می‌گذارد، تصریح کرد: باید جلوی هرکاری را که به بصیرت و معنویت لطمه می‌زند بگیریم.
فرمانده کل ارتش همچنین بیان داشت: ما تلاش می‌کنیم به وظایف خودمان در زمینه بهبود وضعیت معیشتی کارکنان ارتش عمل کنیم و انتظار ما از فرماندهان این است که همه کارکنان را عائله خودشان بدانند و از حال و روزشان آگاه باشند. ما باید به آن نقطه برسیم که از نظر عاطفی همه رده‌ها با یکدیگر احساس برادری و پیش‌مرگی کنند در عین حال که کوچکترین خدشه‌ای به سلسله ‌مراتب وارد نشود.
سرلشکر رشید: از جنگ استقبال نمی‌کنیم
 اما مَرد جنگیم
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) تاکید کرد: ما از جنگ استقبال نمی‌کنیم، اما ما مرد جنگیم و در برابر هر متجاوزی می‌ایستیم و او را به یاری خداوند شکست می‌دهیم و هشدار می‌دهیم که هزینه جنگ تنها برای ملت ما نخواهد بود.
سرلشکر غلامعلی رشید در دوازدهمین گردهمایی فرماندهان یگان‌های عمده و مستقل نیروی زمینی ارتش که در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: ما با کشور‌های همسایه در منطقه منافع مشترکی برای ثبات و امنیت و توسعه داریم و انتظار داریم این کشور‌ها از رفتار همسو با منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی غاصب که هدفی جز اختلاف و جنگ در منطقه ندارند، خودداری کنند، زیرا هزینه آن برای تمام مردم منطقه است و به زندگی مشترک در این منطقه آسیب می‌زند.
به گزارش میزان، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه ما به زندگی مسالمت‌آمیز با همسایگانمان باور داریم و برای آن تلاش خواهیم کرد، گفت: امیدواریم با درایت، توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جنگ در منطقه با شکست همراه شود. در غیر این صورت منطقه در گردابی از حوادث مخاطره‌آمیز و غیرقابل پیش‌بینی از نظر موضوع و زمان فرو خواهد رفت.
وی با بیان اینکه ما در دوران دفاع مقدس هزینه‌ها و خسارات انسانی و مالی جنگ را تجربه کردیم، تاکید کرد: ما از جنگ استقبال نمی‌کنیم، اما ما مرد جنگیم و در برابر هر متجاوزی می‌ایستیم و او را به یاری خداوند شکست می‌دهیم و هشدار می‌دهیم که هزینه جنگ تنها برای ملت ما نخواهد بود.