خبر و مصاحبه

فتحی: به شفر گفته بودم تمرین نیا!


امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال بعد از تعلیق شفر با انتقادهای بسیاری مواجه شد. او در دفاع از خود چنین گفته است: «آقای شفر یک مربی خیلی خوب و یک انسان جنتلمن هستند و ما در دوره حضور ایشان در استقلال در این چند وقت ارتباط بسیار خوبی باهم داشتیم و رابطه‌مان صمیمانه و توأم با احترام بود. هم ما و هم آقای شفر علاقه‌مند بودیم و هدف‌گذاری کرده بودیم قهرمان لیگ شویم و در آسیا نیز به هدف‌های بیشتری برسیم اما این اتفاق رخ نداد تا شاید بخشی از این مساله به توانایی‌های ایشان برگردد. البته آقای شفر مطمئنا تمام توان خود را در این راه گذاشته‌اند و مثل هر مربی دیگری علاقه‌مند به پیروزی و بهبود شرایط و لذت کسب جام بودند که متأسفانه این اتفاق با شرایطی که ما انتظار داشتیم، رخ نداد.» فتحی اعتقاد دارد که حضور شفر در تمرین استقلال بعد از صدور حکم تعلیق کار درستی نبوده: «راستش من فیلم را بعدا دیدم اما فکر می‌کنم اصولا حضور شفر در تمرین استقلال نادرست بود. ما وقتی که خبر تعلیق ایشان را روی سایت منتشر کردیم، از طریق آقای زرندی به اطلاع ایشان رساندیم که نباید در تمرین حضور پیدا کند اما ظاهرا ایشان گفته بود که نامه‌ای به دست من نرسیده است.» فتحی از تماسی که خودش با شفر گرفته نیز پرده برداشته است: «من مستقیما با ایشان تماس گرفتم و تأکید کردم که این تصمیم درباره ایشان گرفته شده و نامه‌ای نیز به ایشان ارسال شده است و نباید او در تمرین حضور پیدا کند اما ایشان بر خلاف چیزی که از باشگاه ابلاغ شده بود عمل کردند و به راننده گفته بودند که حتما من را به تمرین استقلال ببر. باقی ماجرا را که خودتان در ویدئوی منتشر شده دیده‌اید. همانطور که مشخص است آقای ساشا شفر نیز در حال فیلمبرداری از این صحنه است. البته من به هیچ وجه قصد ممانعت از ورود ایشان به تمرین را نداشتم اما آقای شفر می‌خواست لباس ورزشی بپوشد و تیم را تمرین بدهد که به هر حال این مساله برای ما کمی عجیب بود زیرا هیچ مربی حرفه‌ای بعد از دریافت خبر عدم تمایل باشگاه برای همکاری، چنین رفتاری از خود نشان نمی‌دهد و در تمرین حاضر نمی‌شود.»


فتحی حرف‌هایش را با این جملات تمام کرد: «شاید اگر آقای شفر از من درخواست می‌کرد تا در تمرین حاضر شود و با بازیکنان خداحافظی کند، من قبول می‌کردم اما شکلی که ایشان در تمرین حاضر شد و ظاهرا قصدش ادامه کار ‌فنی در تیم بود، قابل انجام نبود. ضمن اینکه ما در محل تمرین را نبسته بودیم و ایشان وارد محوطه زمین تمرین ما هم می‌شود.»



انتقال بازیکنان پرسپولیس از روی باند فرودگاه!


 بازیکنان و اعضای کادر‌فنی پرسپولیس بعد از رسیدن به فرودگاه شهر تبریز از طریق یک دستگاه اتوبوس به بیرون از فرودگاه منتقل شدند و به سمت هتل محل اقامت این تیم رفتند. مسوولان باشگاه پرسپولیس به جهت جلوگیری از اتفاقات و حواشی احتمالی بعد از هماهنگی با حراست فرودگاه شهر تبریز اتوبوسی که برای این انتقال در نظر گرفته شده بود را تا مقابل هواپیما جلو آوردند تا هیچ رویارویی با هواداران احتمالی نداشته باشند. البته پرسپولیسی‌ها این اقدام را در راستای رو به رو نشدن با هواداران خودی انجام دادند تا مانع از تأخیر در رسیدن به هتل و حاشیه‌های احتمالی شوند.



منصوریان: این ‌روزها در اصفهان احساس تنهایی نمی‌کنیم


علی منصوریان سرمربی تیم ذوب‌آهن پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل سایپا می‌گوید: «قبل از اینکه چیزی بگویم از هوادارانی که آمده بودند تشکر می‌کنم. ما این روزها در اصفهان احساس تنهایی نمی‌کنیم. خدا را شکر می‌کنیم بچه‌ها سعی در انجام کارهایی داشتند که ما گفته بودیم، خیلی هم سعی کردند. به تیم دوست خوبم علی دایی تبریک می‌گویم. ما روی این نکته خیلی کار کرده بودیم که می‌دانستیم روی کرنر آنها خطرناک ظاهر می‌شوند.» او حرف‌هایش را اینطور ادامه می‌دهد: «ما عقب افتادیم و تلاش کردیم برگردیم. در کل از عملکرد بچه‌هایم فوق‌العاده راضی هستم. در بهترین زمان تلنگر خوردیم. از خود من تا جوان‌ترین عضو تیم تمرکز نداشتیم. خوشم نمی‌آید بگویم فشار مسابقات اما چون بازی بود که باید حتما می‌بردیم سعی کردیم روی قاسم حدادی‌فر خیلی ریسک نکنیم. مجبوریم، چون او شاه‌مهره ما است. حریف ما زحمت کشید. آنها می‌دانستند چه می‌خواهند و برخلاف جریان بازی گل خوردیم. به بچه‌هایم گفتم سجده شکر بجا آورید چون در بهترین زمان ممکن تلنگر خوردیم.»