رهبر انقلاب در بازدید از نمایشگاه کتاب تهران وزیر فرهنگ و وزیر صنعت مسئله کاغذ را حل کنند

رهبر انقلاب از سی‌ودومین نمایشگاه کتاب تهران بازدید کردند.
به گزارش ایسنا، آیت‌الله خامنه‌ای صبح روز گذشته (دوشنبه) با حضور در مصلای امام خمینی(ره) به مدت دو ساعت و نیم از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند.
در این بازدید که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشت، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ضمن گفت‌وگو با ناشران در جریان تازه‌های نشر قرار گرفتند.
گزیده بیانات ایشان در این بازدید به شرح زیر است:


صورت وضعیت نشان‌دهنده این است که مردم هنوز کتاب می‌خرند و برای خواندن، می‌خرند.
دنیای کتاب، دنیای پیچیده‌ای است و این نکته‌ای است که آقای صالحی [وزیر ارشاد] باید توجه کند.
باید مسئله کاغذ را حل کرد؛ اینطور نمی‌شود.
وزیر فرهنگ و وزیر صنعت بنشینند و این مسئله را حل کنند.
سایر اخبار این روزنامه
افزایش یا دونرخی شدن قیمت سوخت در راه است؟ قیمت بنزین، آتش تورم جلال خوش‏چهره ایران و آمریکا؛ نزدیک به نقطه جوش لزوم ایمن و سالم‏سازی فضای مجازی «ابتکار» از قصه تکراری فعالیت احزاب نوظهور در آستانه انتخابات مجلس گزارش می‌دهد همه چیز درباره ورود حزبی به مجلس انتخابات پارلمانی اسپانیا با پیروزی شکننده چپ‌ها و نتیجه بی‌سابقه برای راست‌گرایان افراطی پایان یافت چرا باید آگاهی‌رسانی «درباره بچه‌ها» را جدی گرفت؟ درباره کودکان، برای کودکان دیدگاه‌های متضاد سیاسیون به موضوع مذاکره بررسی شد یک‌بام و دوهوای «مذاکره» آیا باورهای مثبت درباره کیسه‌های پلاستیکی زیست‏تجدیدپذیر درست است؟ کیسه‌های ماندگار رهبر انقلاب در بازدید از نمایشگاه کتاب تهران وزیر فرهنگ و وزیر صنعت مسئله کاغذ را حل کنند راهکارهایی که معاون اول رئیس‌جمهوری برای عبور از چالش فروش نفت ارائه داد از کاهش هزینه‌ها تا بهره‌گیری از ظرفیت کشورهای دوست و همسایه وزیر بهداشت در مجمع جهانی سلامت: مقابل متجاوزین به سلامت مردم ایستادگی کنید راهکارهایی که معاون اول رئیس‌جمهوری برای عبور از چالش فروش نفت ارائه داد از کاهش هزینه‌ها تا بهره‌گیری از ظرفیت کشورهای دوست و همسایه لزوم ایمن و سالم‏سازی فضای مجازی آیا مذاکره به معنای تسلیم است؟