‌ تن به ذلت مذاکره با دشمن نمی‌دهیم

سرویس سیاست جوان آنلاین: به گزارش فارس، سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در دومین روز بیست و سومین همایش سراسری فرماندهان، رؤسا و مدیران ناجا، با بیان اینکه نیروی انتظامی یک نیروی اثرگذار است، تأکید کرد: نیروی انتظامی اثرگذاری مهمی در مسائل اجتماعی و عقیدتی دارد و اینکه با چه روحیه‌ای با آحاد مردم در ارتباط و تعامل باشد بسیار حائز اهمیت است. وی ادامه داد: روش و برخورد حکیمانه نیروی انتظامی به رضایتمندی مردم منتج می‌شود و این رضایتمندی عمومی و مردمی در مسئله مقبولیت نظام اسلامی و جمهوری اسلامی ایران بسیار اثرگذار است.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ و پاسدار ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی است، بر اهمیت صیانت از امنیت کشور، تأکید کرد و گفت: دشمنان در صددند با دو اهرم فشار و تحریم اقتصادی و بر هم زدن امنیت کشور به ما ضربه و لطمه بزنند و در این راستا از همه ظرفیت‌های‌شان بهره می‌گیرند.
سردار سلیمانی با بیان اینکه امروز دیگر امریکا و ایادی‌اش جریان قدرتمند قابل اعتنا در غرب و شرق آسیا ندارند و همه اتکایش به دولت‌های نامشروع است، خاطرنشان کرد: امریکا و همدستانش به جریان‌های انحرافی متوسل شده‌اند و باید بدانند که امروز ایران اسلامی، کشور قدرتمندی است و از نظر نظامی و امنیتی به بلوغ بالایی رسیده است.
سلیمانی تأکید کرد: دشمن امروز به میزان تهدیدی که می‌کند هزینه‌هایش نیز افزایش می‌یابد. وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران حقیقت تبلوریافته و عینیت یافته از دین است، بیان کرد: دشمن می‌خواهد با فشار‌های اقتصادی ما را به میز مذاکره بکشاند که این مذاکره مصداق تسلیم است، اما مردم ما هوشیار و هوشمندند و معتقدند که مذاکره در شرایط کنونی با دشمن، تسلیم شدن محض است و قطعاً تن به این ذلت نمی‌دهیم.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به راهبرد اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: دشمن با گزینه‌های اقتصادی در صدد تحمیل فشار‌ها به ملت ما است، اما امروز همه کارشناسان اقتصادی می‌گویند بیانیه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در حوزه اقتصاد مقاومتی از ابتدای انقلاب می‌بایست عملیاتی و اجرایی می‌شد، چرا که راهکار برون‌رفت از چنین شرایطی توسل بر اقتصاد مقاومتی است.