مرادی کرمانی: داستان‌ها مرا اذیت می‌کنند خداحافظی از نویسندگی با «قاشق چای‌خوری»

روز شنبه هوشنگ مرادی کرمانی در نشستی اعلام کرد که دوره‌اش تمام شده و می‌خواهد از دنیای نویسندگی فاصله بگیرد.
به گزارش «ابتکار»، این نویسنده در همایش «گنج سی‌ساله» که به مناسبت سی‌امین سال تاسیس مرکز کرمان‌شناسی در دانشگاه شهید باهنر برگزار شد، گفت: «معتقدم نویسنده مانند بوکسور و فوتبالیست و ... یک دوره‌ای دارد و تمام می‌شود؛ دوره من تمام شده و دیگر نمی‌خواهم بنویسم، البته اگر بتوانم».
البته جدیدترین کتاب این نویسنده، با نام «قاشق چای‌خوری» روز پنجشنبه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب رونمایی شد. بنابر گفته‌های ناشر این کتاب، داستان‌های این کتاب، بیشتر در شهر جریان دارند و دیگر در ده و روستا نیستند.
لیما صالح رامسری مدیر انتشارات معین، درباره علت خداحافظی این نویسنده مطرح نیز گفت: «آقای مرادی گفت که این کتاب آخرین کارم است و بعد از آن می‌خواهم قلم را ببوسم و کنار بگذارم. چون این داستان‌ها من را اذیت کردند».
 هوشنگ مرادی کرمانی، نویسنده صاحب‌نام و نامزد جایزه آسترید لیندگرن است که آثار مطرحی مانند «قصه‌های مجید»، «خمره»، «شما که غریبه نیستید»، «مهمان مامان» و... را در کارنامه خود دارد.
سایر اخبار این روزنامه
مرادی کرمانی: داستان‌ها مرا اذیت می‌کنند خداحافظی از نویسندگی با «قاشق چای‌خوری» ژوبین صفاری توسعه بدون جنگ ویژگی‌های خاص انتخابات اسفند 98 و نحوه حضور جریان‌های سیاسی در آن بررسی شد یک انتخابات متفاوت تخریب لوت به بهانه گردشگری چه تبعاتی برای میراث طبیعی ایران دارد؟ خطر کارت زرد یونسکو به تکل گردشگری زیر پای کویر لوت «ابتکار» از پیش‌بینی‌ها درباره تحقق بودجه 98 در صورت کاهش فروش نفت گزارش می‌دهد در انتظار آلترناتیوهای واقع‌بینانه برای بودجه غیرواقعی وزیر کشور بدون پاسخگویی به انتقادهای مطرح شده، پیامک‌های تخلف بدحجابی را روش مورد پسندش خواند « ابتکار» استفاده از ظرفیت رسانه‌های جمعی توسط محمدجواد ظریف را در عرصه بین‌المللی بررسی می‌کند رهبر انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی: با قاچاق و عوامل ناامن‌کننده فضای مجازی برخورد جدی کنید وزیر ارشاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب مطرح کرد کاغذ، همچنان در لیست کالاهای اساسی رئیس قوه قضاییه: تحریم‌های نفتی هیچگونه اثری نخواهد داشت ظریف در گفت و گو با شبکه فاکس نیوز: ترامپ بر خلاف تیم « ب» به دنبال جنگ با ایران نیست تشریح جزئیات لو رفتن اطلاعات تعدادی از رانندگان تپسی