اعتراف‌به‌قتل‌در‌صفحه‌اینستاگرامی!

فرمانده انتظامی استان همدان از قتل یک طلبه در کوچه آخوند همدانی خبر داد.به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، فرمانده انتظامی استان همدان گفت : ظهر دیروز یک روحانی ۴۶ ساله به نام م - قاسمی در محله حاجی همدان به قتل رسید.
سردار کامرانی صالح افزود : فرد ضارب پس از پیاده شدن از سواری پژو ۲۰۶ با اسلحه کلاشینکف به سمت این روحانی که از حوزه علمیه خارج شده بود، تیراندازی کرده که مقتول در دم جان خود را از دست داده است.فرمانده انتظامی استان همدان گفت : قاتل در صفحه اینستاگرام خود اعتراف به قتل روحانی کرده و شناسایی او صورت گرفته اما هنوز دستگیر نشده است.
سردار کامرانی صالح با اشاره به این که مرحوم قاسمی امام جماعت مسجد حاج کربعلی و مدیر کتابخانه مرحوم دامغانی همدان بود ، گفت : شاهدان عینی با برداشتن شماره پلاک خودروی قاتل به روند شناسایی وی کمک کرده اند.
به گفته شاهدان عینی فرد ضارب در خودروی ۲۰۶ با اسلحه کلاشینکف به سمت این فرد شلیک کرده و او را به قتل رسانده است.


حجت الاسلام موسیوند،مسئول دفتر مدیریت حوزه های علمیه همدان هم بیان کرد : حدود ساعت 12:30 ظهر روحانی ۴۰ ساله به نام مصطفی قاسمی در کوچه آیت ا... آخوند همدانی توسط  سرنشین یک خودروی ۲۰۶  به قتل رسید.حجت الاسلام موسیوند گفت:ضارب با دو گلوله این طلبه  را به شهادت رساند .
در این میان   تصاویر قاتل در صفحه اینستاگرامش که از مدت ها قبل با اسلحه های مختلف اقدام به انتشار آن ها کرده بود مورد توجه کاربران فضای مجازی و انتقاد از مسئولان به خاطر رصد نکردن این صفحات شده است.
در همین حال  معاونت اجتماعی نیروی انتظامی همدان گفت: قاتل روحانی همدانی توسط پلیس آگاهی استان شناسایی شده اما هنوز دستگیر نشده است.
سرهنگ بشری اظهار کرد: قاتل در صفحه اینستاگرام خود اعتراف به قتل روحانی کرده و شناسایی او صورت گرفته اما هنوز دستگیر نشده است.
 اقدامات لازم برای دستگیری قاتل توسط پلیس آگاهی در حال انجام است و تا ساعاتی دیگر قاتل دستگیر خواهد شد.
بنابر این گزارش؛ قاتل بهروز حاجیلو نام دارد و مقتول حجت الاسلام مصطفی قاسمی بوده و انگیزه این قتل مشخص نیست. رکنا هم گزارش داد :قاتل این طلبه از نوچه های وحید مرادی{ شرور معروف} است که چندی قبل در زندان به قتل رسید .