دکتر ظریف در گفتگو با فاکس نیوز: سیاست فشار حداکثری ترامپ برای به زانو در آوردن ایران، محکوم به شکست است

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی اختصاصی با شبکه آمریکایی فاکس نیوز گفت که سیاست فشار حداکثری دونالد ترامپ برای به زانو در آوردن ایران محکوم به شکست است.
فاکس نیوز بخش کوتاهی از ویدئوی گفتگو با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان را منتشر کرد که در آن وی در پاسخ به این سوال خبرنگار فاکس نیوز که پرسید آیا شما فکر می‌کنید بولتون، اسرائیل، عربستان سعودی و امارات متحده عربی به دنبال تغییر حکومت در ایران هستند، گفت: حداقل این طور است. تمام آن‌ها برای کشیدن آمریکا به میان یک درگیری از خود تمایل نشان داده‌اند.
وی ادامه داد: من فکر نمی‌کنم که رئیس‌جمهور ترامپ بخواهد این کار را انجام دهد. او با این شعار روی کار آمد که آمریکا را درگیر جنگی دیگر نکند. اما من بر این عقیده‌ام که قصد رئیس‌جمهور ترامپ برای اعمال فشار، سیاست فشار حداکثری بر ایران برای به زانو درآوردن آن محکوم به شکست است.
صفحه رسمی خبرگزاری فاکس نیوز اعلام کرد که با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفتگوی اختصاصی انجام داده و قرار است این گفت‌وگو امشب ساعت 22و30 دقیقه به وقت تهران پخش شود.
سایر اخبار این روزنامه
وزیر اقتصاد: 313 طرح برای سرمایه‌گذاری به چینی‌ها معرفی شد ترامپ از معاهده تجارت تسلیحاتی هم خارج شد الاهرام: چرا شکست «معامله قرن» حتمی است؟ طرح نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان از 10 اردیبهشت آغاز می‌شود واکنش «عصائب و نجبا» به قتل سرباز عراقی توسط نظامیان آمریکایی دکتر ظریف در گفتگو با فاکس نیوز: سیاست فشار حداکثری ترامپ برای به زانو در آوردن ایران، محکوم به شکست است افطاری با پول بیت‌المال! افزایش 25 میلیون تنی ظرفیت تولید فولاد در 4 سال آتی معاون بهره‌برداری آب منطقه‌ای مازندران: بهره‌برداری 3 واحد نیروگاه برقابی سد شهید رجایی یک رویداد مهم محسوب می‌شود محکومیت اعدام گسترده شیعیان در عربستان در پی اعدام 37 نفر در عربستان علمای بحرین یک هفته عزای عمومی اعلام کردند رئیس اتاق بازرگانی تهران خبر داد: آغاز فعالیت بخش‌ خصوصی برای مقابله با تحریم‌ها پوتین: تحریم نفت ایران بازار انرژی را غیرقابل پیش‌بینی کرد کوربین: فرش قرمز برای ترامپ در انگلیس پهن نکنید 58 درصد آمریکایی‌ها ترامپ را دروغگو می‌دانند رئیس سازمان پزشکی قانونی: سکته یکی از محکومان بانک سرمایه تایید شد زمان پرداخت قسط دوم حج اعلام شد سیل‌زده‌ها یک ماه مهلت دارند وزیر ارتباطات: تروریسم اقتصادی آمریکا، درحال تسری به اقتصاد فضای مجازی است