آیت‌الله مکارم‌ شیرازی: اساس وهابیت بر کشتن انسان‌های بی‌گناه است

آیت‌الله مکارم شیرازی جنایت آل سعود در اعدام و قتل دسته‌جمعی ۳۷ فعال مذهبی و اجتماعی که چند نفرشان اهل علم و جمعی نیز از شیعیان خالص بودند را محکوم کرد.
به گزارش ایلنا،‌ آیت‌الله مکارم شیرازی،‌ استاد برجسته حوزه اظهار کرد: آل سعود بدون این که اینها را محاکمه کند و یا محاکمه‌شان علنی باشد، بی‌رحمانه آنها را به شهادت رسانده است.
این مرجع تقلید با بیان اینکه سابقه این جمعیت معلوم است، ابراز کرد: اساس وهابیت بر کشتن انسان‌های بیگناه است؛ در کتب‌شان نیز این مسئله وجود دارد، آنها غیر از خودشان را مستحق قتل می‌دانند و با بهانه‌های واهی زوار قبور بزرگان را محکوم به قتل می‌کنند.
آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: آمریکایی‌های جنایتکار بردگان پول‌های کثیف، چشم خود را روی هم می‌گذارند و گاهی اوقات توجیه هم می‌کنند و می‌گویند اینها تشخیص داده‌اند که مجرم هستند و مجازات‌شان کرده‌اند!
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» از رقابت انتخابات درون‌حزبی میان برنی سندرز و جو بایدن گزارش می‌دهد علیرضا صدقی حبس مدیران در کلیدواژه‌های تکراری «ابتکار» از نبود گفتمان‌سازی بین جریان‌های سیاسی گزارش می‌دهد جریان‌های سیاسی در بن‌بست گفتمانی چالش‌های تعیین کرایه تاکسی‌ها بررسی شد مستقیم، امسال چند؟ آیا حاضریم برای حفظ کتابفروشی‌ها، از نمایشگاه‌های کتاب خرید نکنیم؟ غول بزرگ پاتوق‌های فرهنگی را می‌بلعد وزارتخانه شدن میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنان در بی‌خبری است هشدار وزارت اطلاعات به تبعات عدم حفظ میراث تاریخی رضا میرکریمی: مدیریت ما است که شرایط را بد می‌کند «ابتکار» به‌مناسبت هفته کاروکارگر وضعیت معیشتی کارگران را بررسی می‌کند کارگر و کارفرما قربانی تورم! شخص ترامپ به دنبال جنگ با ایران نیست آیت‌الله مکارم‌ شیرازی: اساس وهابیت بر کشتن انسان‌های بی‌گناه است پایان کار شاگردان بنا در روز نخست قهرمانی آسیا با ۲ طلا و ۲ برنز رئیس قوه قضاییه: ظرفیت‌های دیوان عالی کشور باید احیا شود با صدور احکام جداگانه از سوی وزیر کشور روسای ستاد انتخابات و امنیت انتخابات تعیین شدند شباهت‌ها و تفاوت های انقلاب های عربی و آفریقایی