در تبریز و اصفهان امنیت می‌خواهیم

مدیرعامل پرسپولیس مدعی است اتفاقات رخ داده در استادیوم کاملا نشانگر جوی است که هواداران سپاهان شکل داده‌اند و با توجه به این شرایط و تهدیدهای صورت گرفته، نگران وضعیت حضور تیمش در تبریز و اصفهان است.
به گزارش «ورزش سه»، ایرج عرب مدیرعامل سرخ ها در خصوص اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: همانطور که گفته بودم درگیری‌ها پیش از شروع بازی آغاز شده بود. مساله‌ای که حتی باعث ناراحتی ماموران شده بود. من حتی زمانی که یکی از دوربین‌های تلویزیونی قصد مصاحبه با بنده را داشت متوجه این قضیه شدم و از آنها خواستم که صحنه‌های مربوط به شکستن صندلی توسط هواداران سپاهان را نشان دهد. کاملا در آن تصاویر هم مشخص است که هواداران ما بی توجه به این موضوع در حال تشوق تیم خودشان هستند.
وی ادامه داد: وقتی هواداران سپاهان با این تعداد کم چنین جوی را در ورزشگاه آزادی برای ما ایجاد کردند ما نباید نگران بازی جام حذفی در اصفهان باشیم. کاپیتان تیم مرا با چه اجازه‌ای تهدید می‌کنند؟ بازیکن آنها چه حقی دارد که با این ادبیات هواداران ما را تهدید کنند؟ در این مورد با توجه به نگرانی جدی که داریم به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نامه نگاری خواهیم کرد تا به طور رسمی نگرانی خود را اعلام کنیم.
مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به بازی حساس تیمش برابر تراکتورسازی گفت: بازیکنان ما همواره بدون توجه به حواشی از حق تیم خود نه در بیرون زمین که در زمین تلاش داشته‌اند اما کسانی که در زمین فوتبال موفق به کسب نتیجه برابر ما نمی‌شوند با ادبیات و تهدید و ایجاد جو مسموم به دنبال مسائل دیگری هستند. ما اکنون برای دیدار روز چهارشنبه مقابل تراکتورسازی نگرانی داریم و صدها قهرمانی و جام به یک تار موی بازیکنان و هواداران ما نمی‌ارزد. همیشه برای دفاع از شان باشگاه تلاش خواهیم کرد و هیچ زمان نمی‌گذاریم چنین رفتاری علیه ما صورت گیرد. از مراجع ذی‌صلاح در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال می‌خواهیم این موضوعات را بررسی کنند.


وی ادامه داد: استادیوم جای فوتبال است اما برخی دوستان این مساله را اشتباه گرفته‌اند. بازیکنان ما طی این سال‌ها با تلاش خود و دستیابی به جام هواداران خود را شاد کرده‌اند اما برخی تنها با ایجاد فضای مسموم و تهدید و شایعه سازی و مسائلی از این دست به دنبال فریب هواداران بابت عدم نتیجه گیری هستند. در بازی شب گذشته هم واقعاً هواداران پرسپولیس کاری نکردند اما سپاهانی‌ها صندلی شکستند و حتی میله نگهدارنده بلندگوی ورزشگاه را به زمین پرتاب کردند.
عرب با انتقاد نسبت به عدم صدور رای دیدار تراکتورسازی و پیکان گفت: برای ما حتی اگر شده تا پیش از دیدار برابر حریفان آسیایی رای را اعلام می‌کنند اما واقعا دلیل این تاخیر را نمی‌دانیم. همچنان منتظر هستیم که کمیته انضباطی درباره تراکتورسازی رأی خود را صادر کند. آقای حسن زاده باید دلیل این تاخیر را توضیح دهد. ما برای انجام فوتبال به تبریز خواهیم رفت و انتظار داریم که فضا برای انجام یک بازی جوانمردانه مهیا باشد. بازیکن ما نباید از زمان حضور در فرودگاه تبریز، هتل و مسیر استادیوم و جریان بازی نگرانی داشته باشد. چه زمانی حضور تیم تراکتور، سپاهان و دیگر تیم‌ها در تهران با مشکل برای آنها همراه بوده است؟ این جو باید هر چه زودتر پایان یابد و همه در زمین به دنبال نتیجه باشند. من از مسوولان می‌خواهم تضمین امنیت بازیکنان و کادر تیمم را در زمان حضور در تبریز تا زمان خروج را بدهند و همانطور که گفتم صد جام به یک تار موی انسانی نمی‌ارزد و جان آنها ارزش بیشتری دارد.