عامل شهادت یک روحانی در همدان دستگیر شد

همدان- خبرنگار کیهان:سرتیپ بخشعلی کامرانی‌صالح اظهار داشت: سرنشینان ناشناس یک دستگاه خودروی سواری 206 صبح دیروز در مجاور حوزه علمیه شهر همدان حضور یافتند.
وی اضافه کرد: پس از خروج یکی از روحانیان از داخل حوزه علمیه سرنشینان از داخل خودرو خارج شده و با یک اسلحه 2 گلوله به سمت این روحانی شلیک کردند. سردار کامرانی صالح بیان کرد: هنوز در مورد علت و انگیزه این قتل مدارکی در دست نیست و موضوع در دست بررسی است.
دستگیری عامل جنایت
رئیس‌کل دادگستری استان همدان از دستگیری عامل قتل این روحانی خبر داد.


توکل حیدری با ‌اشاره به دستگیری عامل قتل دیروز یک روحانی در همدان، گفت: با دستورات اکید قضایی و همکاری نهاد‌های مختلف و نیروی انتظامی، متهم در کمتر از چند ساعت از وقوع قتل، در قروه کردستان در حالی که قصد حرکت به سمت مرز‌های غربی کشور را داشت، دستگیر شد. وی افزود: پرونده به صورت فوق‌العاده و با دقت و سرعت رسیدگی خواهد شد.
گفتنی است قاتل یکی از اراذل و اوباش مشهور همدان است و بارها ‌ با اسلحه در اینستاگرام شاخ و شانه کشیده بود. او پس از ارتکاب جنایت، آزادانه در اینستاگرام انجام آن را برعهده گرفته است. سؤال این است که آیا هنوز وقت آن نرسیده است که دولت به بی‌تفاوتی نسبت به آنچه در فضای مجازی می‌گذرد پایان دهد و از ولنگاری و ترویج وحشی‌گری در این عرصه پیشگیری کند؟!