همزمان با روز ارتش رژه خدمت در استان‌های سیل‌زده برگزار شد

یگان‌های ارتش مستقر در استان‌های لرستان، گلستان و خوزستان برای تداوم امدادرسانی به سیل‌زدگان، پس از اجرای رژه خدمت راهی مناطق سیل زده شدند.
رژه نظامی روز ارتش در استان‌های سیل‌زده لرستان، خوزستان و گلستان با هدف استمرار خدمت رسانی به مردم برگزار نشد و به جای آن اقدامات امدادرسانی به اشکال مختلف تقویت شده و ادامه یافت.
یگان‌های مستقر در این سه استان اقدام به اجرای رژه خدمت با استفاده ادوات و ماشین آلات سنگین نموده و سپس راهی مناطق سیل زده شده و امور امدادرسانی شدند.
رژه خدمت خودرویی ارتش در شهر سیل زده آق قلا


رژه خدمت خودرویی ارتش و سایر نیروهای نظامی و انتظامی همزمان با 29 فروردین و روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر سیلزده آق قلا در شمال استان گلستان برگزار شد.
به گزارش ایرنا این مراسم از روبروی دادگستری آق قلا برگزار و در آن یگان‌های نمونه ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج مقاومت و نیروی انتظامی قزوین در برابر جایگاه رژه رفتند و گوشه‌ای از توان و اقتدار نیروهای دفاعی و مسلح نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.
دراین مراسم همچنین علاوه بر یگان‌های پیاده فعال در خدمت رسانی سیل، یگان‌های زرهی و موتوری (نفربرها و خودروهای سبک و سنگین) حاضر در مناطق سیل زده گلستان هم از مقابل جایگاه رژه رفتند.
در مراسم رژه نیروهای خدمت رسان علاوه بر فرماندهان نظامی و انتظامی، ائمه جمعه و مسئولان، خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و آحاد مختلف مردم این شهرستان حضور داشتند.
سایر اخبار این روزنامه
وزیر اقتصاد و تجارت ژاپن: ژاپن همچنان متعهد به خرید نفت از ایران است رئیس جمهور در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران: قدرت نیروهای مسلح ایران، قدرت کشورهای منطقه و جهان اسلام است احتمال استعفای وزیر انرژی آمریکا بالا گرفت شهرک‌نشین اسرائیلی زن فلسطینی را با کامیون زیر گرفت و کشت سیلاب و مد دریا موجب اعلام وضعیت فوق‌العاده در آبادان شد در سفر وزیر صمت به جمهوری آذربایجان توافق شد؛ احداث منطقه صنعتی مشترک ایران و جمهوری آذربایجان وزیر اطلاعات: گزارش وزیر اطلاعات از فعالیت سربازان گمنام امام زمان (عج) در عرصه ضد جاسوسی همزمان با روز ارتش رژه خدمت در استان‌های سیل‌زده برگزار شد بازسازی مدیرّیت فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران: ناوشکن‌های جدید ایران به دریا می‌روند وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: کاروان کتاب، راه ابریشم را دوباره می‌سازد معاون آموزشی وزیر علوم خبرداد: امکان تغییر زمان پایان ترم‌ها تنها برای دانشگاه‌های سیل زده رئیس جمهوری درگذشت کارشناسان بنیاد مسکن اردبیل را تسلیت گفت رئیس جمهور در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران: قدرت نیروهای مسلح ایران، قدرت کشورهای منطقه و جهان اسلام است رئیس جمهور در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران: قدرت نیروهای مسلح ایران، قدرت کشورهای منطقه و جهان اسلام است رئیس جمهور در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران: قدرت نیروهای مسلح ایران، قدرت کشورهای منطقه و جهان اسلام است رئیس جمهور در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران: قدرت نیروهای مسلح ایران، قدرت کشورهای منطقه و جهان اسلام است رئیس جمهور در مراسم بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران: قدرت نیروهای مسلح ایران، قدرت کشورهای منطقه و جهان اسلام است