تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «در کمین گل‌سرخ» رونمایی شد

تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «در کمین گل‌سرخ» در هشتمین مراسم پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت با موضوع گرامیداشت یاد و خاطره‌ امیر سپهبد شهید علی صیادشیرازی در قطعه 29 بهشت زهرا(س) رونمایی شد.
متن تقریظ رهبری بر کتاب «در کمین گل‌سرخ» که روایتی از زندگی شهید سپهبد علی صیاد شیرازی از نخستین روزهای حضور وی در ارتش جمهوری اسلامی تا شهادتش را شامل می‌شود، بدین شرح است:
بسم‌الله الرّحمن الرّحیم
این نمونه جالب و بی‌سابقه‌ای است از گزارش جنگ در ضمن داستان شیرین زندگی یکی از شخصیت‌های آن.


آن را یکسره مطالعه کردم (تا 7/6/84) زیبا و هنرمندانه نوشته شده است، با بسیاری از حوادث آن کاملا آشنایم. البته بسیاری دیگر از حوادث آن دوران و نیز مطالب بسیاری از آنچه مربوط به این شهید عزیز است ناگفته مانده است، و این طبیعی است.
البته برجستگی‌های شخصیت شهید صیادشیرازی را در نوشته و کتاب به درستی نمی‌توان نشان داد، او حقا نمونه‌ای از یک ارتشی مومن و شجاع و فداکار بود. رحمت خدا بر او
این مراسم به همت دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب با حضور جمعی از مسئولان لشگری و کشوری و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در قطعه‌ 29 گلزار شهدای بهشت‌زهرا(س) و در جوار مزار شهید صیاد شیرازی برگزار شد.
سایر اخبار این روزنامه
سازمان غذا و دارو: داروهای مورد نیاز کشور ذخیره شده است افزایش ظرفیت مدیریت بحران و آمادگی برای مقابله با سیلاب مناطق سیل زده؛تجلیگاه عشق و ایثارمردم ایران معاون اول رئیس جمهور: جبران خسارات و ساخت مسکن برای مردم سیل زده در اولویت کار دولت است کشتی جنگی انگلیس برای یک ماموریت 3 ساله وارد سواحل بحرین شد! تاکید شورای نظامی بر ادامه حضور نظامیان سودانی در ائتلاف سعودی علیه یمن 45 هزار تن فرآورده نفتی به خارج از کشور ترانزیت شد بررسی حذف چهار صفر از پول ملی در دولت به جریان افتاد آمار چک‌های برگشتی کاهش یافت تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «در کمین گل‌سرخ» رونمایی شد ظریف در دیدار با ولید المعلم: مقاومت دولت و ملت سوریه منطقه را از یک خطر بزرگ نجات داد برنی سندرز: انتقاد از اسرائیل، یهودی‌ستیزی نیست امارات در مانور مشترک هوایی با رژیم صهیونیستی شرکت کرد صفحات اینستاگرامی چند مقام نظامی کشور مسدود شدند اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 98 به پیشنهاد وزیر ارشاد کارگروه رسیدگی به امور فرهنگی مناطق سیل‌زده تشکیل می‌شود تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «در کمین گل‌سرخ» رونمایی شد ارتش، خادم بی‌ادعای ملت