امارات در مانور مشترک هوایی با رژیم صهیونیستی شرکت کرد

یک منبع فلسطینی گزارش داد که امارات این هفته در مانور هوایی در یونان با مشارکت نظامیان صهیونیست شرکت کرده است.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبر «فلسطین الیوم»، شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که نیروی هوایی یونان، آمریکا، اسرائیل، ایتالیا و امارات این هفته مانور مشترکی را در پایگاه «اندرافیدا» یونان به منظور تقویت همکاری میان نیروی هوایی آنها انجام دادند.
طبق این گزارش، در این مانور 80 جنگنده و 200 خلبان از جمله دو خلبان اماراتی شرکت داشتند.
شبکه دو رژیم صهیونیستی مدعی شد که در مانور یاد شده، مقابله با تهدیدات مختلف ازسوی دشمنان طرف‌های شرکت‌کننده شبیه‌سازی شد.
امارات در سالهای اخیر اقداماتی برای برقراری تماس با رژیم صهیونیستی انجام داده از جمله آنها حضور ورزشکاران این کشور در کنار صهیونیستها در برخی میادین از جمله در مسابقاتی در امارات و سرزمینهای اشغالی بوده است.
سایر اخبار این روزنامه
سازمان غذا و دارو: داروهای مورد نیاز کشور ذخیره شده است افزایش ظرفیت مدیریت بحران و آمادگی برای مقابله با سیلاب مناطق سیل زده؛تجلیگاه عشق و ایثارمردم ایران معاون اول رئیس جمهور: جبران خسارات و ساخت مسکن برای مردم سیل زده در اولویت کار دولت است کشتی جنگی انگلیس برای یک ماموریت 3 ساله وارد سواحل بحرین شد! تاکید شورای نظامی بر ادامه حضور نظامیان سودانی در ائتلاف سعودی علیه یمن 45 هزار تن فرآورده نفتی به خارج از کشور ترانزیت شد بررسی حذف چهار صفر از پول ملی در دولت به جریان افتاد آمار چک‌های برگشتی کاهش یافت تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «در کمین گل‌سرخ» رونمایی شد ظریف در دیدار با ولید المعلم: مقاومت دولت و ملت سوریه منطقه را از یک خطر بزرگ نجات داد برنی سندرز: انتقاد از اسرائیل، یهودی‌ستیزی نیست امارات در مانور مشترک هوایی با رژیم صهیونیستی شرکت کرد صفحات اینستاگرامی چند مقام نظامی کشور مسدود شدند اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 98 به پیشنهاد وزیر ارشاد کارگروه رسیدگی به امور فرهنگی مناطق سیل‌زده تشکیل می‌شود تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «در کمین گل‌سرخ» رونمایی شد ارتش، خادم بی‌ادعای ملت