سخنگوی وزارت کشور خبر داد ارائه برنامه زمان‌بندی برگزاری انتخابات به شورای نگهبان

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه کلیات و برنامه زمان‌بندی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به شورای نگهبان ارسال شد، گفت: آموزش‌های دست‌اندرکاران و مجریان برگزاری انتخابات در چند سطح انجام خواهد شد.
به گزارش ایسنا، سیدسلمان سامانی افزود: همایش و دوره‌های آموزشی استانی از ابتدای اردیبهشت ماه توسط کارشناسان دفتر انتخابات وزارت کشور با حضور در تمامی استان‌ها انجام خواهد شد و معاونان سیاسی استانداری‌ها، مدیران کل سیاسی و انتخابات، فرمانداران و بخشداران در این دوره آموزشی حاضر خواهند بود.
او تاکید کرد: آموزش‌های منطقه‌ای از دیگر برنامه‌های وزارت کشور خواهد بود که بر این اساس استان‌های کشور به 11 گروه تقسیم شده‌اند و از اول مهر ماه، هر هفته مجریان برگزاری انتخابات هر گروه در یک استان حضور یافته و آموزش‌های لازم به آنها داده می‌شود. سامانی آموزش مربیان انتخابات را از دیگر برنامه‌های وزارت کشور عنوان کرد و گفت: از تمامی استان‌ها خواسته شده کارشناسان خود را به وزارت کشور معرفی کنند تا آموزش‌های انتخابات از نظر قوانین و مقررات، مسائل امنیتی و حفاظتی و زوایای اجرایی به آنها داده شود تا این افراد به عنوان مربیان آموزش دیده به استان‌های خود بازگشته و نسبت به ارائه آموزش به هیئت‌های اجرایی، کارکنان فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها، اعضای شعب، نمایندگان فرماندار و بخشدار و اعضای شعب اخذ رای اقدام کنند.
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» سفر محمدجواد ظریف به سوریه را بررسی می‌کند مذاکرات برای فتح صلح جلال‌خو ‌ش چهره کارآمدی و اعتبار «ابتکار» از برنامه‌ اصلاح‌طلبان برای انتخابات آینده گزارش می‌دهد اصلاح‌طلبان در انتظار اصلاحات «ابتکار» از تصویب طرح دوفوریتی حمایت از سپاه گزارش می‌دهد گام نخست بهارستان در مقابله با آمریکا تغییر بافت جوانان جامعه، چه تغییری در نیازهای آنان و چالش‌های سیاستگذاران ایجاد می‌کند؟ آیا جداسازی وزارت صنعت، معدن و تجارت در جهت منافع اقتصاد کشور است؟ در راه تفکیک بازرگانی و صنعت! واشنگتن پست گزارش داد رد پای بن سلمان در جنگ داخلی لیبی شورای شهر تهران به جمعی از هنرمندان ایرانی ادای دین کرد از بلوار شجریان تا خیابان علی نصیریان سقف کلیسای 800 ساله فرانسه شاهکار گوتیک در آتش سوخت «گوژپشت» بی‏ «نوتردام» سخنگوی وزارت کشور خبر داد ارائه برنامه زمان‌بندی برگزاری انتخابات به شورای نگهبان «ناسیونالیسم عربی یا آنارشیسم غربی کلنل حفتر در لیبی» سونامی دیپلماسی غرب علیه ایران