خوزستانی‌ها بار دیگر خاکریز می‌زنند

باران رحمت الهی باریدن گرفت، اشتباهات و عدم آمادگی کافی مسئولین قبل و بعد باعث شد که این بارش رحمت تبدیل به سیلابی ویرانگر شود اما چاره مردم در برابر این سیل چه بود؟!.. دفاع.
چقدر این روزها شهرها و روستاهای خوزستان به روزهای آغازین جنگ تحمیلی شبیه شده است. اهالی شهرها و روستاها از زن و مرد، پیر و جوان و حتی کودکان درحال فعالیت و تلاش و مجاهدت هستند.عده زیادی خاکریز می‌زنند، عده‌ای نان می‌پزند، جمعی غذا آماده می‌کنند،... و همه در تلاش هستند. تمام اقوام خوزستانی از عرب و لر و بختیاری و شوشتری و دزفولی و بهبهانی و... در مساجد و پایگاههای امدادی به همراه نیروهای بسیجی، ارتشی و سپاهی و دولتی و هلال احمر با اتحادی که فقط از دوران دفاع مقدس به یاد داریم، منتظر کمک نماندند و صحنه‌های زیبایی از ایثار و فداکاری و همدلی و اتحاد آفریدند ولی حجم سیلاب به حدی است که مردم خوزستان که تامین‌کننده بسیاری از نیازهای کشور هستند، به یاری همه ملت ایران چشم امید دارند.
سیل بنیان کنی که امروز به سوی شهرها و روستاهای خوزستان و برخی نقاط کشور سرازیر شده است فرقی بین خانه قومیت‌ها نمی‌گذارد و همه را هدف قرار داده است و بار دیگر وقت آن است که همه مردم ایران به یاری خوزستان قهرمان بشتابند.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس کل بانک مرکزی: ورود منابع صندوق توسعه ملی به تعادل بازار ارز کمک می‌کند تداوم کمک‌های انسان دوستانه جهانی به سیلزدگان ایرانی مخالفت نمایندگان مجلس انگلیس با استرداد آسانژ به آمریکا خودسوزی یک مرد مقابل کاخ سفید شورای امنیت خواهان تحویل قدرت در سودان به غیرنظامیان شد خوزستانی‌ها بار دیگر خاکریز می‌زنند عضو هیات رئیسه مجلس: چهار وزیر امروز در مورد سیل اخیر به مجلس گزارش می‌دهند ارزیابی دانشگاهیان از بازدید هورالعظیم آیا تاسیسات نفتی زیر آب است؟ خط آهن سراسری خرمشهر - تهران را با یک حرکت جهادی بازگشایی کنید جهیزیه پربرکت عروس آق قلائی! خط آهن سراسری خرمشهر - تهران را با یک حرکت جهادی بازگشایی کنید تمجید معاون اول رئیس‌جمهور از تشکیل سیل‌بند انسانی در دهلاویه با دستور معاون اول رئیس جمهور؛ شرکت‌های دولتی ملزم به ثبت اطلاعات در سامانه یکپارچه اطلاعات شدند خوزستان را مدیریت کنید خوزستانی‌ها بار دیگر خاکریز می‌زنند خوزستانی‌ها بار دیگر خاکریز می‌زنند خوزستانی‌ها بار دیگر خاکریز می‌زنند خوزستانی‌ها بار دیگر خاکریز می‌زنند خوزستانی‌ها بار دیگر خاکریز می‌زنند