با موافقت رهبر انقلاب نیروهای جهادی جانباخته در حادثه واژگونی قایق گمیشان «شهید خدمت» محسوب می‌شوند

با موافقت رهبر انقلاب اسلامی، نیروهای جهادی مردمی جانباخته در حادثه واژگونی قایق در شهر گمیشان «شهید خدمت» محسوب می‌شوند. جانباختگان این حادثه شامل تعدادی از امدادگران اهل سنت نیز بوده‌اند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری، آیت‌الله خامنه‌ای با درخواست نماینده ولی فقیه در استان گلستان برای «شهید خدمت» اعلام شدن امدادرسانان جهادگر مردمی جانباخته در حادثه واژگونی قایق در سیل گمیشان موافقت کردند. شامگاه ششم فروردین‌ماه ۹۸ قایق حامل نیروهای مردمی که برای جلوگیری از نفوذ سیلاب به شهر گمیشان تلاش می‌کردند، واژگون شد که در این حادثه شش نفر از جهادگران جان باختند.
سایر اخبار این روزنامه
رهبر کره‌شمالی اعلام کرد آمریکا تا پایان سال جاری میلادی زمان دارد تا رویکرد خود را نسبت به مذاکرات تغییر دهد علیرضا صدقی بازخوانی یک «سیلاب» متهم ردیف اول پرونده شرکت بازرگانی پتروشیمی: فردی مامور شده بود مسیر پول ها را پیگیری کند یک گزارش رونالدینیویی! گفتن از عطاری در روز عطار مروری بر فعالیت‌های خانه احزاب از زمان تشکیل تاکنون ریاست خانه احزاب به اصولگرایان رسید «ابتکار» راهکارهای پیشنهادی برای عبور از مشکلات اقتصادی موجود را بررسی می‌کند گردنه سخت بحران‌ و راه‌های عبور! سیل با کانون‌های داخلی و خارجی گرد و غبار در ایران چه کرد؟ خداحافظی موقتی خوزستان با گرد و غبار با موافقت رهبر انقلاب نیروهای جهادی جانباخته در حادثه واژگونی قایق گمیشان «شهید خدمت» محسوب می‌شوند عماد افروغ در گفت‌وگو با «ابتکار» درباره حواشی برنامه «90»: باید برای شعور اجتماعی ارزش قائل شد وزیر دفاع در قرارگاه کربلای نیروهای مسلح در خوزستان: معاون اول رئیس‏جمهوری: رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی: سپاه برگرفته از اصول اصیل انقلاب اسلامی است