انفجار در بازار کویته پاکستان با 46 نفر کشته و مجروح

انفجار در بازار میوه و سبزی هزارگنجی شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان دست کم 16 کشته و 30 زخمی بر جای گذاشت.
به گزارش خبرگزاری فارس از اسلام‌آباد، انفجار در بازار میوه و سبزی هزارگنجی شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان دست کم 16 کشته و 30 زخمی بر جای گذاشت.
به گزارش پلیس مواد منفجره در کیسه سیب زمینی جاسازی شده بود. بیشتر قربانیان هزاره‌های شیعه هستند. در هنگام انفجار بیش از 11 خودرو هزاره‌ها و شیعیان مسافر در بازار بودند.
مسافرانی که برای زیارت عازم ایران و عتبات عالیات هستند مجبورند در شهر کویته توقف کنند و زمانی که تعداد آنها به 50 الی 60 اتوبوس رسید با اسکورت نیروهای ارتش حرکت کنند.


هنوز هیچ گروهی مسئولیت این انفجار را به عهده نگرفته است.
پزشکان‌ حال بیشتر زخمی‌ها را وخیم گزارش کردند بنابراین ممکن است تعداد قربانیان افزایش یابد.
سایر اخبار این روزنامه
صادرات نفت ایران به سطح پیش از تحریم‌ها نزدیک شد با شرکت در تظاهرات ضد استکباری علیه اقدام ننگین رئیس‌جمهور آمریکا راهپیمایی سراسری در حمایت از سپاه و محکومیت توطئه آمریکا مردم سودان: همدستی ارتش با عمر البشیر برای حفظ حکومت نظامیان است انفجار در بازار کویته پاکستان با 46 نفر کشته و مجروح اتحادیه اروپا با تمدید 6 ماهه مهلت «برگزیت» موافقت کرد اسقف بیت‌المقدس:عادی سازی روابط اعراب با اسرائیل برای نابودی فلسطین است در این دام نیافتید مصر از ائتلاف ضد ایرانی به سرکردگی آمریکا انصراف داد حضور مردم از نقاط مختلف کشور در خوزستان برای مهار سیل سودان، باز هم حکومت نظامیان! در جلساتی جداگانه و در حضور دکتر روحانی؛ عملکرد سال گذشته و‌ برنامه‌های سال جدید سه دستگاه دولتی بررسی شد معاون امور مجلس رئیس‌جمهور: دولت در هر شرایطی در کنار مردم خواهد بود آغاز ثبت‌نام نهادها در نمایشگاه کتاب تهران جهرمی خبر داد همکاری کمیسیون اتحادیه اروپا برای پایش مناطق سیل‌زده ایران