با شرکت در تظاهرات ضد استکباری علیه اقدام ننگین رئیس‌جمهور آمریکا راهپیمایی سراسری در حمایت از سپاه و محکومیت توطئه آمریکا

ملت ایران دیروز پس از اقامه نمازجمعه با خلق حماسه‌ای ماندگار در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شرکت در تظاهرات ضد استکباری علیه اقدام ننگین رئیس‌جمهور آمریکا مبنی برمعرفی این نهاد انقلابی به عنوان گروه تروریستی فریاد «ایران اسلامی یکپارچه سپاهی هستند» را سر دادند تا خاری در چشم دشمنان کوردل این انقلاب باشد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود انقلاب و صیانت‌کننده بی‌‌بدیل نهضت الهی، احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت امام خمینی(ره) و میهن اسلامی ایران است که پیشگام نقش‌ آفرینی مثال ‌زدنی در عرصه‌های گوناگون اعم از هشت ‌سال دفاع مقدس، سازندگی و بزنگاه‌هایی همچون زلزله، سیل و خاصه جبهه مقاومت را در پرونده درخشان خود ثبت نموده است.
شکست‌‌های مفتضحانه تروریست‌‌های مورد حمایت استکبار جهانی در منطقه و منافقین کوردل از جمله دستاوردهای عزت ‌آفرین این نهاد رسمی و نیروی مقتدر می‌‌باشد که در هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های نور علیه ظلمت جامه سبز رزم خود را به خون پاکشان آغشته کردند تا ایران و ایرانی در صلح و امنیت و آرامش باشند.
دیروز پس از 40 سال مجاهدت و سازندگی، باز هم مردم گرفتار در سیل استان‌های کشور، شاهد هستند سپاه پاسداران صادقانه لباس مقدس سبز خود را در سیلاب گل ‌آلود برای مردم، معطر به عطر رشادت و خدمت کرده‌ است.


اینک در پی اظهارات سخیف و اقدام نابخردانه سردمداران دولت تروریست‌ پرور، شیطان بزرگ آمریکا علیه سپاه پاسداران مایه مباهات انقلاب اسلامی و ملت سلحشور ایران و ذوق ‌زدگی رذیلانه رژیم جعلی و کودک ‌کش غاصب فلسطین، مردم سراسرکشور بعد از اقامه نماز عبادی - سیاسی جمعه 23 فروردین در راهپیمایی ضد استکباری - صهیونیستی و حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شرکت کردند.
این تظاهرات باشکوه ضد آمریکایی بعد از اقامه نماز سیاسی، عبادی در تمامی مراکز استانها، شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف میهن اسلامی و در پاسخ به اقدام غیرقانونی و سخیف ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برگزار شد.
مردم با حضور وحدت بخش خود، علیه اقدام ننگین رئیس‌جمهور منفور رژیم آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی، فریاد "ایران اسلامی یکپارچه سپاهی هستند" را سر دادند تا خاری در چشم دشمنان کوردل این انقلاب باشد.
راهپیمایان ضمن ابراز انزجار از سیاست‌های منطقه‌ای استکبار جهانی و آتش افروزی ایادی غرب در کشورهای مسلمان، بر حفظ وحدت و یکپارچکی و هوشیاری آحاد مردم و مسئولان در قبال توطئه‌های دشمنان تاکید و اقدام دولت آمریکا مبنی بر معرفی سپاه پاسداران به عنوان گروه تروریستی را به شدت محکوم کردند.
در شرایطی که سپاه مقتدر پاسداران به عنوان امید مستضعفان در سطح جهان نورافشانی می‌کند و سردار سلیمانی و سپاه قدس رهبری جبهه مقاومت را در دست داشته و خواب راحت را از استکبار جهانی و صهیونیست‌ها سلب کرده است، دولت خبیث آمریکا این نهاد انقلابی را تروریست معرفی می‌کند.
این درحالی است که دولت آمریکا به عنوان تروریست دولتی در تمام جنایات ضدبشری دست داشته و در پرورش داعش و تمام گروه‌های تروریستی شریک است.
مردم آگاه و همیشه در صحنه ایران در راهپیمایی دیروز نیز همانند گذشته بار دیگر با سردادن شعار عزت و سربلندی بر حمایت از آرمان‌های انقلابی و سیاست ضد استکباری جمهوری اسلامی تاکید کردند.
«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مجلس سپاهی شده ترامپ روانی شده»، «آمریکا در چه فکریه ایران پر از سپاهیه»، «سلیمانی می‌رزمه ترامپ می‌لرزه» از جمله شعارهای مردم در این راهپیمایی پرشور بود.
نمازگزاران در برخی استانها با در دست داشتن پارچه نوشته و بنرهایی با شعار " مرگ بر آمریکا"،" مرگ بر اسرائیل"،" جانم فدای رهبر" شعارهایی بر علیه سخنان سخیف ترامپ سرداده و مراتب انزجار خود از این سخنان و حمایت از انقلاب اسلامی را اعلام داشتند.
در پایان شرکت کنندگان در راهپیمایی ضد آمریکایی و صهیونیستی با قرائت بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کردند و با آتش زدن پرچم آمریکا خشم و انزجار خود را علیه اقدام ترامپ نشان دادند.
حضور کودک و جوان گرفته تا پیرمرد و پیر زن، کارمند، کارگر، نوجوانانی سبزپوش که به پویش «من یک پاسدارم» پیوسته بودند و شهروندانی از همه اقشار، در این راهپیمایی‌ها جلوه خاص و حماسی بخشید و امروز «مرگ بر آمریکا» را بلندتر از همیشه با مشت‌های گره کرده، فریاد زدند و ترامپ را خوارتر، حقیرتر و ناامیدتر کردند.
سپاه، پاسدار و مولود انقلاب است و تروریستی خواندن سپاه توسط دولتی که خود بانی و حامی تروریسم در جهان است، بیشتر شبیه یک شوخی احمقانه و در عین حال بازی با دُم شیر است.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه 19 فروردین ماه جاری اعلام کرد که واشنگتن، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک سازمان تروریستی خارجی در نظر گرفته است.
ترامپ در بیانیه‌ای که ازسوی کاخ سفید منتشر شد، نوشت: من امروز به‌طور رسمی اعلام می‌کنم که دولت من قصد دارد براساس بند شماره 219 از "قانون مهاجرت و ملیت"، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از جمله سپاه قدس را به ‌عنوان یک سازمان تروریستی خارجی اعلام کند.

اقدام کاخ سفید در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی آمریکا با واکنش‌های گسترده‌ای داخلی و خارجی مواجه شد و بیشتر رسانه‌ها و شخصیت‌ها از آن به عنوان اقدام خصمانه، تشنج آفرین و احمقانه دونالد ترامپ یاد کرده‌اند.
پیش از این، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از پاسداران، سپاه را یک دستگاه برجسته و در خط مقدم مواجهه با دشمن در میادین گوناگون برشمردند و اظهار داشتند: سپاه هم در میدان عملیاتی و مقابله با دشمن در مرزها و حتی چند هزار کیلومتر دورتر در اطراف حرم حضرت زینب(س) پیشقدم است و هم در میدان مقابله سیاسی با دشمن.
حضرت آیت‌الله خامنه ای، کینه آمریکایی‌ها از سپاه را ناشی از همین مسئله دانستند و افزودند: آمریکایی‌ها به خیال خود علیه سپاه و در واقع علیه انقلاب و ایران نقشه می‌کشند و گربه‌رقصانی می‌کنند، البته این خباثت‌ها به جایی نخواهد رسید و با برگشتن کید و فریب آنها به خودشان، دشمنان جمهوری اسلامی مانند ترامپ و احمق‌های دور و بر نظام حاکمه آمریکا درحال حرکت به سمت حضیض هستند.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری نیز در سخنانی موضوع واگذاری بلندی‌های جولان به رژیم صهیونیستی و اعلام سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی را اقدام احمقانه و بی‌خردانه آمریکا برای حمایت از یک گروه جنایتکار در سرزمین‌های اشغالی دانست و گفت: سپاه مدافع آزادی در منطقه و در راس مبارزه با تروریسم است.
نمازگزاران تهرانی در حمایت از سپاه راهپیمایی کردند و ضمن حمایت همه جانبه از این نیروی نظامی و مردمی، اقدام *تهران
احمقانه رئیس جمهوری آمریکا را نشانه کینه و دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران اعلام کردند.
راهپیمایی نماز گزاران تهرانی به صورت پرشور با لباس‌های سپاهی بر تن پس از اقامه نماز جمعه از درب اصلی دانشگاه تهران تا میدان انقلاب برگزار و با شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «آمریکا و اسراییل مظهر هر تروریست»، «ترامپ در چه فکریه، ملت همه‌اش سپاهیه»، «فخر جهان اسلام، سپاه پاسداران»، انزجار خود را در قراردادن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ازسوی آمریکا اعلام کردند و از سازمان‌های و نهادهای بین‌المللی بویژه شورای امنیت سازمان ملل خواستند تا این اقدام غیرقانونی رئیس جمهوری آمریکا را محکوم کنند.
همچنین نماز گزاران پلاکادر‌های با عنوان «اگر سپاه نبود کشور هم نبود»، «ام الفساد قرن ما آمریکاست»، «مرگ بر ترامپ آمریکایی» و« مرگ بر آمریکا و صهیونیست» در دست داشتند.
حضور کارکنان نیروی انتظامی، ارتش و سپاه و برخی جانبازان جنگ تحمیلی در نماز جمعه و در این راهپیمایی پر رنگ بود و اقدامات آمریکا را محکوم کردند.
در این راهپیمایی که با حضور گسترده مردم برگزار شد برخی از مسئولان و مردم لباس سبز سپاه را به تن داشتند و همگام با دیگر هموطنان حمایت جانانه خود از سپاه را اعلام کردند.
در پایان این راهپیمایی مردمی قطعنامه‌ای پنج بندی در محکومیت آمریکا و اعلام حمایت همه جانبه آحاد ملت ایران اسلامی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران با لباس سپاه قرائت شد.
*قم
نمازگزاران این هفته نماز جمعه قم، پس از خطبه‌های نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی باشکوه حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.
جمع کثیری از مردم مومن، متعهد و ولایتمدار قم پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، همزمان با سراسر کشور با در دست داشتن تمثال‌های مبارک امام راحل و رهبر معظم انقلاب، مسیر مصلای قدس تا چهارراه شهدای این شهر را با فریادهای کوبنده «الله اکبر»، «لااله الا الله»، « هیهات من الذله»، « مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل» پیمودند و بر اتحاد و یکپارچگی آحاد جامعه و امت اسلامی در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های تفرقه افکنانه استکبار جهانی تاکید کردند.
*فارس
مردم شیراز همگام با مردم دیگر مناطق استان فارس و سایر نقاط کشور پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت اقدام رئیس جمهوری آمریکا در قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی راهپیمایی کردند.
مردم شیراز همراه با مسئولان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، آمریکا در چه فکریه ایران پر از سپاهیه و با در دست داشتن نوشته‌ای با مضمون "ما همه سپاهی هستیم" اقدام غیر قانونی و سخیف رئیس جمهوری آمریکا را محکوم کردند.
در پایان این راهپیمایی بیانیه‌ای در پنج بند قرائت شد که ازسوی راهپیمایان با تکبیر تایید شد.
*خوزستان
نمازگزاران خوزستانی پس از اقامه نماز جمعه، با برپایی راهپیمایی ضداستکباری، اقدام نابخردانه رئیس جمهوری آمریکا را در قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی محکوم، و حمایت کامل خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.
راهپیمایان با سردادن شعارهایی همچون ترامپ ورشکسته، سپاه نمیشه خسته، ترامپ در چه فکریه، ملت همش سپاهیه، ایران سپاهی شده، ترامپ روانی شده، سلیمانی می‌رزمد، آمریکا می‌لرزد، آمریکا مرگت باد اسراییل ننگت باد، با محکومت اقدام اخیر رئیس جمهوری آمریکا بر حمایت قاطع خود از سپاه تاکید کردند.
این راهپیمایی از مصلای مهدیه امام خمینی(ره) تا چهار راه آبادان برگزار و سپس بیانیه سراسری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پنج ماده قرائت شد که به تایید راهپیمایان رسید.
نمازگزاران آبادانی نیز در محکومیت اقدام ترامپ و حمایت از سپاه مقتدر بعد از نماز جمعه در آبادان راهپیمایی کردند.
مردم آبادان پس از اقامه نماز جمعه فاصله مصلای آبادان تا چهارراه لین یک احمد آباد این شهر را در محکومیت اقدام دولتمردان آمریکا در تروریستی خواندن سپاه راهپیمایی کردند.
برخی از راهپیمایان با بر تن داشتن لباس پاسداران انقلاب اسلامی و با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل حمایت همه جانبه خود را از سپاه اعلام کردند.
مردم آبادان با حضور وحدت بخش خود، ضد اقدام ننگین رئیس جمهور منفور رژیم آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی، فریاد ایران اسلامی یکپارچه سپاهی هستند را سر دادند.
علیرغم وقوع سیل نظیر این راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه در سراسر خوزستان برگزار شد.
همزمان با سراسر کشور مردم نمازگزار شهرستانهای مختلف سیستان و بلوچستان پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی و تجمع‌های جداگانه خشم و نفرت خود را از اقدام خصمانه کشور آمریکا اعلام و از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت و پشتیبانی کردند.
* سیستان وبلوچستان
قشرهای مختلف مردم شیعه و سنی شهرستانهای 20 گانه سیستان و بلوچستان در این راهپیمایی‌ها و تجمع‌ها با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، پاسداری افتخار ماست، ما همه پاسداریم حامی انقلابیم، ضمن حمایت همه جانبه از سپاه پاسداران از اقدام متقابل شورای عالی امنیت ملی قدردانی کردند.
مردم انقلابی و مومن شهر زاهدان یکپارچه و متحد با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «ما همه پاسداریم» نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و حمایتشان از سپاه را به دنیا اعلام کردند.
مردم زاهدان با حضور در این راهپیمایی وحدت و همدلی خود را با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.
این راهپیمایی همزمان با سراسر کشور بعد از اقامه نماز جمعه با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم ولایتمدار و خداجوی شیعه و سنی شهر زاهدان از مصلای قدس تا میدان نماز برگزار شد.
مردم ولایتمدار و در صحنه سیستان و بلوچستان همچون گذشته با حضور در این مراسم اقتدار، عظمت و ایستادگی خود در مقابل دشمنان و حمایت از سپاه پاسداران و آرمان‌های انقلاب را یک بار دیگر به نمایش گذاشتند.
سپاه پاسداران در پایان این تجمع با صدور بیانیه ایی از حضور ملت غیور این استان در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی کرد.
نظیر این مراسم در نقاط مختلف استان پهناور سیستان و بلوچستان با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی برگزار شد.
*تبریز
نمازگزاران تبریزی پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی محکومیت اقدام آمریکا در قراردادن نام سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی، حمایت و پشتیبانی خود را از این نهاد انقلابی به نمایش گذاشتند.
نمازگزاران در این راهپیمایی با حمل پلاکارد و دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» اقدام آمریکا در قراردادن نام سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی را محکوم کردند.
همچنین نمازگزاران با سر دادن شعارهای « شعار ملت ما سپاه برادر ماست»، « شعار دولت ما سپاه برادر ماست»، «سپاهی مقتدر فرزند این ملت است»، «سپاهی سپاهی تو روح و جان مایی» و «سپاهی دلاور حمایتت می‌کنیم» از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.
در پایان این راهپیمایی قطعنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حمایت از سپاه پاسداران و محکومیت اقدام خصمانه آمریکا قرائت شد.
* کرمان
تعداد زیادی از مردم، مسئولان و نمازگزاران کرمانی در راستای حمایت و همدلی با سپاه پاسداران انقاب اسلامی پس از نماز جمعه این هفته شهر کرمان به خیابان‌ها آمدند و مسیر مصلی امام علی(ع) تا حسینیه ثارالله این شهر را راهپیمایی کردند.
مردم مناطق مختلف استان کرمان همزمان با سایر نقاط کشور اقدام اخیر و غیر قانونی رئیس جمهوری آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کردند.
نمازگزاران کرمانی با در دست داشتن بنرها و پلاکاردهایی در محکومیت جنایات دونالد ترامپ، شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دادند.
* خراسان جنوبی
راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از اقامه نمازجمعه باحضور پرشورقشرهای مختلف مردم درسراسر استان خراسان جنوبی برگزار شد.
این راهپیمایی در مرکز استان از در ورودی مصلای المهدی (عج) بیرجند به سمت میدان ابن حسام خوسفی برگزار شد و امام جمعه موقت بیرجند، جمعی از مسئولان استان، فرماندهان نظامی و انتظامی نیز همگام مردم حضور داشتند.
راهپیمایان ضمن محکومیت اقدام نابخردانه و غیرقانونی رئیس جمهوری آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خشم و نفرت خود را از این اقدام فریاد زدند و وحدت و همدلی خود را بار دیگر به نمایش گذاشتند.
*قزوین
شهروندان قزوینی با برگزاری یک راهپیمایی باشکوه پس از حضور در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه، اقدام خصمانه اخیر آمریکا علیه سپاه را محکوم کردند.
قزوینی‌ها از مسجد النبی(ص) تا میدان آزادی را راهپیمایی کرده و با سردادن شعارهایی چون "مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل"،"آمریکا در چه فکریه، ایران پر از سپاهیه"،"سپاه انقلابی حمایتت می‌کنیم" و "لا اله الا الله، آمریکا عدو الله"،"سپاه ما دلاور است پیرو خط رهبر است" و همچنین " حامی هر تروریست، امریکا و سعودی و صهیونیست" انزجار خود را از اقدامات خصمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.
* اصفهان
راهپیمایی شهروندان اصفهانی به دنبال اقدام خصمانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سیاهه گروه‌های تروریستی روز جمعه علیه این حرکت کور ترامپ و در حمایت از این نهاد مردمی برگزار شد.
مردم شهرستان‌های استان اصفهان پس از اقامه نمازجمعه با برگزاری راهپیمایی و سردادن شعارهایی علیه رئیس‌جمهور دیکتاتور آمریکا و رژیم صهیونیستی حامی بزرگ تروریسم، این اقدام دولت آمریکا را محکوم و حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.
در این راهپیمایی که با حضور گستردم مردم انجام شد برخی از مسئولان و ائمه جمعه استان اصفهان لباس سبز سپاه را به تن داشتند و همگام با دیگر هموطنان حمایت جانانه خود از سپاه را اعلام کردند.
* خراسان رضوی
آحاد مختلف شهروندان مشهدی پس از اقامه نماز جمعه این شهر در اعتراض به اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به منظور نمایش حمایت همه جانبه خود از این نهاد مردمی و انقلاب در خیابانهای مشهد راهپیمایی کردند.
این حرکت پرشور با حضور انبوه گروههای مختلف مردمی و نیز زائران حرم مطهر امام رضا(ع) از محل ورودی باب الجواد حرم مطهر رضوی آغاز شد و تا میدان شهدای مشهد ادامه یافت. استاندار خراسان رضوی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد و دیگر مسئولان کشوری و لشگری نیز با مردم همگام شده و در راهپیمایی حمایت از وجهه مردمی و ملی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور یافتند.
در پایان این راهپیمایی مردمی قطعنامه‌ای پنج بندی در محکومیت آمریکا و اعلام حمایت همه جانبه آحاد ملت ایران اسلامی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرائت شد.
* زنجان
مردم غیور و ولایتمدار زنجانی در حمایت از سپاه راهپیمایی کردند و اقدام احمقانه رئیس جمهوری آمریکا را نشانه کینه و دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران اعلام کردند.
شهروندان زنجانی پس از پایان نماز جمعه با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی است،خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست حرکت خود را به سمت میدان رسل ادامه دادند و در پاپان باقرائت بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کردند.
*سمنان
مردم انقلابی و متدین سمنان، دیاردارالمرحمه، پس از شرکت در آیین عبادی- سیاسی نماز جمعه در بیست وسومین روز از بهار 98 در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راهپیمایی کردند تا نشان دهند این نهاد چگونه در دل‌های تک تک آن‌ها جای دارد.
این راهپیمایی به طور هم زمان با سراسر کشور و بعد از نماز جمعه از مسجد امام خمینی(ره) تا چهار راه مازندران این شهر انجام شد.
راهپیمایان سمنان در این آیین، با حمل پلاکاردهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر ترامپ» و تصاویر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و پاسداران این مرز و بوم، یاوه گویی‌های رئیس جمهوری آمریکا، سران صهیونیسم و همراهان منطقه ای‌اش در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم و بار دیگر حمایت و همدلی خود را از این نهاد اعلام کردند.
شرکت کنندگان در راهپیمایی ضد آمریکایی و صهیونیستی خشم و انزجار خود را علیه اقدام ترامپ و در پاپان باقرائت بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کردند.
* خراسان شمالی
مردم بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، پس از نماز جمعه دیروز در محکومیت اقدام آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راهپیمایی کردند.
در این راهپیمایی که از مصلای حضرت امام خمینی(ره) بجنورد آغاز شد و تا میدان قائم این شهر ادامه داشت، راهپیمایان با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، آمریکا در چه فکریه؛ ایران پر از سپاهیه» اقدام نابخردانه آمریکا را محکوم کردند.
در این حرکت که با شرکت اقشار مختلف مردم و حضور مسئولان سپاه استان، دستگاه قضایی و دیگر نهادهای دولتی و کشوری برگزار شد، مردم با حمل پلاکاردها و تراکت‌هایی در محکومیت آمریکا، اسرائیل و آل‌سعود، همگامی و حمایت خود را از نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران به نمایش گذاردند.
*کردستان
نمازگزاران سنندجی پس از اقامه نماز جمعه با حضور در خیابان امام خمینی(ره) این شهر از مقابل مسجد جامع تا میدان انقلاب راهپیمایی و با شعارهایی حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.
در این راهپیمایی بسیاری از مسئولان از جمله نماینده ولی فقیه در کردستان، معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار کردستان، فرمانده سپاه بیت‌المقدس و اقشار مختلف مردم را همراهی می‌کردند.
حاضرین در این مراسم با شعارهایی علاوه بر حمایت از سپاه پاسداران، انزجار خود را از آمریکا و صهیونیست‌ها نشان دادند و با سر دادن شعارهایی همچون، آمریکا در چه فکریه ایران همه‌اش سپاهیه، سپاه ما حامی حفظ دین است، حامی دین، دشمن صهیونیسم است، سپاه ما دلاور است پیرو خط رهبر است، از این نیروی مردمی در مقابل اقدام نابخردانه رئیس‌جمهور آمریکا حمایت کردند.
راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران امروز در شهرهای مختلف استان کردستان نیز با حضور نمازگزاران و اقشار مختلف مردم پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد و همه یکصدا و متحد ضمن حمایت همه جانبه از سپاه، اقدام اخیر دولت آمریکا را در قرار دادن نام سپاه در میان گروه‌های تروریستی محکوم کرده و تاکید کردند سپاه خار چشم دشمنان است.
* مازندران
نمازگزاران جمعه در شهرهای مختلف مازندران دیروز پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروههای تروریستی، از این نیروی مردمی حمایت کردند.
نمازگزاران جمعه شهرهای مازندران با دست داشتن پلاکاردهای "ای کاش من هم یک پاسدار بودم " و " من هم هم یک سپاهی‌ام " از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از نیروهای نظامی برخاسته از بطن مردم حمایت کردند.
همچنین نمازگزاران با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، آمریکا و اسراییل مظهر هر تروریست، ترامپ در چه فکریه، ملت همه‌اش سپاهیه، فخر جهان اسلام، سپاه پاسداران، انزجار خود را در قراردادن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ازسوی آمریکا اعلام کردند و از سازمان‌های و نهادهای بین‌المللی بویژه شورای امنیت سازمان ملل خواستند تا این اقدام غیرقانونی رئیس جمهوری آمریکا را محکوم کنند.
در پایان این راهپیمایی بیانیه‌ای در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انزجار از اقدام رئیس جمهوری آمریکا در قراردادن نام این نهاد نظامی رسمی کشورمان در فهرست سازمان‌های تروریستی قرائت شد که با‌الله اکبر نمازگزاران جمعه مورد تایید قرار گرفت.
*همدان
همزمان با سراسر کشور مردم دارالمومنین همدان پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انزجار از آمریکا به دلیل قراردادن این نهاد انقلابی در لیست گروه‌های تروریستی راهپیمایی کردند.
در این راهپیمایی، شرکت کنندگان مسیر حسینیه امام خمینی(ره)، خیابان پاسداران، میدان شریعتی، خیابان شریعتی را پیمودند و در زیر پل روگذر شهید صوفی تجمع کردند.
در این راهپیمایی شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «جان نثاران رهبر خدا نگهدارتان»، «بمیرد بمیرد دشمن خون خوارتان» «ارتشی و سپاهی یک لشگر الهی»، «سپاه و ارتش ما نور چشم ولایت»، «سپاهی سپاهی حمایتت می‌کنیم» «ای ترامپ غمارباز در به درت می‌کنیم» و «مرگ بر ترامپ بی‌خاصیت» سر داده شد.
در پایان این راهپیمایی قطعنامه‌ای پنج بندی توسط نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرائت شد.
* اردبیل
مردم انقلابی و همیشه در صحنه اردبیل روز جمعه با انجام راهپیمایی اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های ترویستی را محکوم کرده و سردمداران واشنگتن را بزرگترین ترویست‌های جهان دانستند.
در شهر اردبیل مردم مومن پس از اقامه نماز جمعه درحالی که پلاکاردهایی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دست داشته و شعار‌های ضد آمریکایی سر می‌دادند مسیر مصلی تا چهاررراه امام خمینی(ره) را طی کردند.
تظاهر کنندگان اردبیلی پلاکارهایی با مضامین و شعارهای " ما تا آخر ایستاده ایم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ستون اسلام است، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، آمریکا ننگت باد ننگت باد، ترامپ کله موشی، بیهوده می‌خروشی، ما آمریکا را زیر پا می‌گذاریم و.." در دست داشتند.
* ارومیه
راهپیمایی حمایت از سپاه با حضور مسئولان، مردم و نمازگزاران همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان غربی نیز برگزار شد.
اجتماع نمازگزاران ارومیه در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اقدام خصمانه رئیس‌جمهور آمریکا و ترویستی خطاب کردن سپاه،نیز ظهر جمعه برگزار گردید.
* یزد
مردم یزد پس از اقامه نماز جمعه و همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران، تروریست خواندن این نیروی مردمی ازسوی آمریکا را محکوم کردند.
حاضران در این راهپیمایی باشکوه و حماسی، انزجار خود را از تصمیم اخیر ترامپ و دولت امریکا در تروریست معرفی کردن سپاه پاسداران ابراز داشتند.
این مراسم در تمام مناطق و شهرستان‌های استان یزد برگزار شد.
*شهرکرد
نمازگزاران چهارمحال و بختیاری پس از اقامه نماز جمعه، اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را محکوم کردند.
نمازگزاران شهرکردی برغم بارندگی، اقدام اخیر آمریکا را در قرار دادن سپاه در لیست گروههای تروریستی محکوم کردند و در حمایت از سپاه پاسداران شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.
در این راهپیمایی همچنین نمازگزاران بر حمایت همه جانبه از سپاه تاکید کردند و حرکت آمریکا در تروریست خواندن سپاه را مذبوحانه دانستند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: سپاه پاسداران مولود انقلاب است و تروریستی خواندن پاسداران توسط آمریکا که خود بانی و حامی تروریسم در سطح جهان است، بیشتر شبیه یک شوخی احمقانه و در عین حال بازی با دم شیر است.
قطعنامه راهپیمایان:تمامی ملت 80 میلیونی ایران خود را سپاهی قلمداد می‌کنند
در پایان راهپیمایی نمازگزاران جمعه سراسر کشور، قطعنامه‌ای در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به تصمیم دولت آمریکا مبنی بر تروریست قلمداد کردن سپاه صادر شد که متن آن به شرح ذیل است:
«وَاَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ‌الله وَعَدُوَّکُم» سوره مبارکهانفالآیه60
درود خدا و سلام خالصانه ملت ایران به سبزپوشان همیشه در صحنه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این یاوران دیروز امام راحل و امروز مقام عظمای ولایت، انقلاب اسلامی و مردم ایران که با بصیرت عمارگونه و تلاش مجاهدانه خود، معادلات دشمن مکّار و حیله‌گر را برهم زده و ترامپ شیطان‌صفت و ابله و تفاله‌های استکبار را عصبانی کرده‌اند.
اقتدار و تاثیرگذاری سپاه در صیانت و پاسداری از انقلاب اسلامی و امنیت کشور و نقش‌آفرینی سربازان امام المسلمین در عرصه‌های بین‌الملل و تحولات منطقه‌ای، دشمنان قسم‌خورده اسلام و این مرز و بوم را به استیصال و درماندگی کشانده و سردمداران تروریست‌پرور طاغوت اعظم، آمریکای خبیث این شیطان بزرگ و مصداق بارز استکبار با لابی‌گری صهیونیست‌ها در اقدامی سخیف و رذیلانه، سپاه پاسداران مقتدر انقلاب اسلامی را در فهرست «سازمان‌های تروریستی خارجی» قرار داد؛ اقدام نابخردانه‌ای که واکنش کوبنده قاطبه مردم شریف، تمامی گروه‌ها و مقامات ایران اسلامی و اغلب کشورهای جهان را در پی داشت. اینک ما شرکت کنندگان در راهپیمایی ضدآمریکایی – صهیونیستی با فریاد رسا و ندای ملکوتی‌الله اکبر-خامنه‌ای رهبر و شعار کوبنده مرگ بر آمریکا- مرگ بر اسراییل اعلام می‌داریم:
1- سپاه عزت‌آفرین پاسداران مولود انقلاب اسلامی، برخاسته از متن مردم و مولفه قدرت نظام با کارنامه درخشان 40ساله است که با استعانت از خداوند قادر متعال و جانفشانی در تمامی عرصه‌های مقابله مقتدرانه با توطئه معاندین و شکست مفتضحانه تروریست‌های تحت حمایت آمریکای خبیث، هشت‌سال دفاع مقدس، برخورد با ضدانقلاب مزدور استکبار، دفاع جانانه از حریم حرم، سازندگی و خدمتگزاری بی‌منت و فداکارانه در خدمت اسلام و مسلمین بوده و اوراق زرّینی را بر کتاب قطور افتخارات این نهاد مردمی افزوده است. لذا و هر نوع اقدام علیه سپاه را اقدام علیه مردم و منافع ملی دانسته و شدیداً محکوم می‌نماید.
2 – سردمداران کفرپیشه شیطان بزرگ آمریکا با کارنامه سیاه و جنایت‌های ضدبشری از جمله قتل و عام مردم مظلوم یمن – نیجریه – بحرین – فلسطین – افغانستان – سوریه و عراق را مصداق اَتَمِّ تروریست دولتی و تروریست‌پروری دانسته و اتخاذ تدابیر انقلابی قوای مقننه – مجریه و قضائیه و دیگر مسئولین نظام برای مقابله همه جانبه با این دشمن بشریت و و اذناب ذبون و ذلّت‌پیشه آن از جمله رژیم جعلی و خون‌آشام صهیونیستی و آل‌سعود خائن را خواهانیم.
3 – دلیل وحشت رژیم کودک‌کش صهیونیستی و عصبانیت ترامپ ابله از سپاه پاسداران همانا اقتدار، شکست‌ناپذیری و تاثیرگذاری این سربازان دلاور و جان‌برکف اسلام در منطقه می‌باشد. بنابراین افزایش بیش از پیش قدرت بازدارندگی نظام با استفاده از همه ظرفیت‌ها و تقویت توانمندی و پشتیبانی پیشرفت‌های تسلیحاتی نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی را مطالبه جدّی ملّت از مسئولین دانسته و تحقق آن‌را خواهانیم.
4 – تداوم حمایت همه جانبه از کشورها و ملّت‌های تحت ستم قدرت‌های شیطانی استکباری – صهیونیستی را وظیفه دینی، انقلابی و انسانی خود قلمداد و با هشدار قاطع نسبت به ماجراجویی‌های اخیر آمریکا و ولد نامشروع نظام سلطه، رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، تمامیت ارضی فلسطین از جمله قدس شریف و جولان متعلق به سوریه را پاره‌تن امّت اسلامی و جدایی‌ناپذیر دانسته و هر نوع اقدام دشمنان اسلام و مسلمین در این رابطه را غیرقانونی – مغایر موازین بین‌المللی و محکوم به شکست قطعی می‌دانیم.
5 – بیانیه مهم گام دوم انقلاب را سند بی‌نظیر در اختیار متفکّران و اندیشمندان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف 40ساله دوم انقلاب اسلامی می‌باشد که اقدام جهادی آحاد مردم و مسئولین نظام برای تبیین واقع‌بینانه و عملیاتی نمودن آن و جامه عمل پوشاندن به رونق واقعی تولید به‌عنوان شعار سال جاری را مصرّانه خواهانیم.
سایر اخبار این روزنامه
صادرات نفت ایران به سطح پیش از تحریم‌ها نزدیک شد با شرکت در تظاهرات ضد استکباری علیه اقدام ننگین رئیس‌جمهور آمریکا راهپیمایی سراسری در حمایت از سپاه و محکومیت توطئه آمریکا مردم سودان: همدستی ارتش با عمر البشیر برای حفظ حکومت نظامیان است انفجار در بازار کویته پاکستان با 46 نفر کشته و مجروح اتحادیه اروپا با تمدید 6 ماهه مهلت «برگزیت» موافقت کرد اسقف بیت‌المقدس:عادی سازی روابط اعراب با اسرائیل برای نابودی فلسطین است در این دام نیافتید مصر از ائتلاف ضد ایرانی به سرکردگی آمریکا انصراف داد حضور مردم از نقاط مختلف کشور در خوزستان برای مهار سیل سودان، باز هم حکومت نظامیان! در جلساتی جداگانه و در حضور دکتر روحانی؛ عملکرد سال گذشته و‌ برنامه‌های سال جدید سه دستگاه دولتی بررسی شد معاون امور مجلس رئیس‌جمهور: دولت در هر شرایطی در کنار مردم خواهد بود آغاز ثبت‌نام نهادها در نمایشگاه کتاب تهران جهرمی خبر داد همکاری کمیسیون اتحادیه اروپا برای پایش مناطق سیل‌زده ایران