معاون اول رئیس‌جمهوری تاکید کرد اقدام آمریکا نابخردانه و بحران‌زا در عرصه سیاست و حقوق بین‌الملل است

معاون اول رئیس‌جمهوری در اطلاعیه‌ای با یادآوری کارنامه افتخارآمیز سپاه در مقابله با اشکال مختلف تروریسم در منطقه‌ بیان کرد: دولت با اتکای به قدرت اتحاد و همبستگی ملی و مقاومت در برابر هرگونه زیاده‌خواهی نخواهد گذاشت که تروریسم مورد حمایت دولت آمریکا و رژیم اشغالگر قدس منافع ملی و امنیت منطقه را مجدداً مورد تهدید قرار دهد.
در بخشی از اطلاعیه اسحاق جهانگیری آمده است: «دولت دونالد ترامپ با قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی، دست به اقدامی بی‌سابقه، نابخردانه و بحران‌زا در عرصه سیاست و حقوق بین‌الملل زد. این اقدام غیرقانونی و بی‌منطق، نمونه جدید دشمنی آشکار دولت آمریکا با نظام جمهوری اسلامی و ایران مقتدر و در امتداد جنگ اقتصادی و تحریمی است که آن دولت پیمان‌شکن علیه ملت و دولت ما از سال پیش سازمان داده است.
کارنامه موفق و افتخارآمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با اشکال مختلف تروریسم در منطقه که منجر به شکست تروریسم سازمان یافته و خطربار داعش شد، نشانه آشکار تمایل و تلاش جمهوری اسلامی ایران به برقراری امنیت، صلح و ثبات همه جانبه و همزیستی در جهان عاری از خشنونت و تروریسم است. دولت با اقتدار و تدبیر همین راه را همچنان ادامه خواهد داد و با اتکای به قدرت اتحاد و همبستگی ملی و مقاومت در برابر هرگونه زیاده‌خواهی نخواهد گذاشت که تروریسم مورد حمایت دولت آمریکا و رژیم اشغالگر قدس منافع ملی و امنیت منطقه را مجدداً مورد تهدید قرار دهد».
سایر اخبار این روزنامه
رئیس‌جمهوری در مراسم روز ملی فناوری هسته‌ای: صبر ما آستانه‌ای دارد جلال‌خو ‌ش چهره سیاست آتش‌افروزانه باران‌های سیل‌آسا پیش‌بینی مسئولان از آمار گردشگران نوروز 98 را برهم زد پاتک سیل به گردشگری نوروزی شبکه‌های اجتماعی در شرایط بحران چه نقشی دارند؟ سیل صفر و یک! معاون اول رئیس‌جمهوری تاکید کرد اقدام آمریکا نابخردانه و بحران‌زا در عرصه سیاست و حقوق بین‌الملل است « ابتکار» تبعات سیاسی و اقتصادی شکست حزب عدالت و توسعه در انتخابات شوراها را بررسی می‌کند «ابتکار» از اقدام بهارستان در حمایت از سپاه گزارش می‌دهد همه ما سپاهی هستیم! رهبر انقلاب اسلامی: گربه‌رقصانی آمریکا علیه سپاه معاون وزیر خارجه ایران: از الان نیروهای آمریکایی در منطقه سربازان معمولی نخواهند بود ترامپ در برابر جبهه‏ای به وسعت خاورمیانه بیانیه‌ جمعی از فعالان اصلاح‌طلب: امروز وقت همدلی و همبستگی برای کمک به هم‌وطنان سیل‌زده است هشدار ستادکل نیروهای مسلح ایران به آمریکا