خبر 2

***
داربی خودروسازان با چاشنی فریادهای دایی به سود سایپا
در حالی که در دیدار دو تیم سایپا و پیکان تماشاگران کمی به استادیوم شهر قدس آمده بودند، شاگردان علی دایی موفق شدند این بازی را با پیروزی پشت‌سر بگذارند.
به گزارش ایسنا، بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر بین دو تیم سایپا و پیکان روز گذشته برگزار شد که با نتیجه 3 بر یک به سود سایپا به پایان رسید. این بازی تماشاگر کمی داشت و کمتر از پانصد نفر این بازی را از نزدیک تماشا کردند.
علی دشتی، امین حاج محمدی و محمد سلطانی‌مهر که موفق به حضور در این بازی نشدند، از جایگاه ویژه نظاره‌گر این بازی بودند. همچنین سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ‌برتر در ورزشگاه شهر قدس حضور داشت.


در جریان بازی سرمربیان دو تیم به طور مداوم کنار خط ایستاده بودند و علی دایی در چندین صحنه به خاطر اشتباه بازیکنان تیمش عصبانی شد.
در دقیقه ۶۳ بازی که ضربه آزادی برای تیم سایپا گرفته شده بود، بین صادق بارانی و رضا اسدی بر سر این که کدام یک ضربه آزاد را بزنند، مجادله لفظی پیش آمد.
در دقیقه ۸۱ بازی یکی از تماشاگران وارد زمین شد و به سوی علی دایی آمد اما سرمربی سایپا خود را عقب کشید و مأموران استادیوم او را به خارج از ورزشگاه روانه کردند.