پیروزی ارزشمند استقلال بر الهلال و صدرنشینی مقتدرانه ذوب آهن

تیم فوتبال ذوب آهن ایران در سومین بازی خود در هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با سه گل الوصل را در خانه شکست دهد تا کوره داغ ذوب آهن در لیگ قهرمانان یک قربانی دیگر بگیرد.
به گزارش ایرنا؛ تیم ذوب آهن ایران دیروز (دوشنبه) در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان 2019 آسیا در ورزشگاه اختصاصی الوصل به مصاف این تیم اماراتی رفت.
در نیمه نخست این بازی که به قضاوت «یاماتو یودی» داور ژاپنی برگزار شد، ابتدا «احمد صالح» در دقیقه 15 برای تیم الوصل امارات گلزنی کرد اما این گل یک دقیقه هم دوام نیاورد و «کریستین اوساگونا» در دقیقه 16 بازی را به تساوی کشاند و « امیر ارسلان مطهری» در دقیقه 35 ذوب آهن را پیش انداخت.
در نیمه دوم بازی نیز تلاش های تیم اماراتی نتیجه ای در پی نداشت و باز هم این نماینده ایران بود که به دفعات دروازه حریف را تهدید کرد و در نهایت نیز «حمید بوحمدان» با به ثمر رساندن گل سوم ذوب آهن، کار الوصل را تمام کرد.


تیم ذوب آهن با احتساب سه امتیاز این دیدار هم اکنون با 7 امتیاز صدرنشین گروه اول رقابت ها محسوب می شود.
شایان ذکر است در دیگر دیدار این گروه، بازی تیم های النصر عربستان و الزورا با نتیجه یک بر صفر به سود الزورا در حال پیگیری است.
همچنین در بازی دیگری تیم استقلال تهران با نتیجه  2 بر یک الهلال عربستان را برد. در این بازی علی کریمی در دقیقه 5 اولین گل را وارد دروازه کرد دقیقه 30 هم گل دوم توسط پژمان منتظری وارد دروازه شد. اما  گومیس در دقیقه 71 گل اول الهلال را به ثمر رساند و بازی با نتیجه 2 بر یک به اتمام رسید.