معاون درمان وزارت بهداشت: خدمات بهداشتی و درمانی مناطق سیل زده فعلا رایگان است

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق سیل زده با قوت ادامه دارد و تمامی خدمات بهداشتی و درمانی در مناطقی که متاثر از شرایط جوی و درگیر سیل هستند، فعلا رایگان است.
قاسم جان بابایی روز یکشنبه درباره ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم مناطق سیل زده افزود: در پی بارش‌های اخیر، قسمت‌هایی از برخی استان‌ها با معضل آب گرفتگی و سیل مواجه شده که روند عادی زندگی تعداد زیادی از هموطنان را با مشکل روبه‌رو کرده است.
وی ادامه داد: البته بسیاری از مناطق در استان‌های درگیر سیل، با خطر آب گرفتگی و وقوع سیل مواجه نیستند، بنابراین روند ارائه خدمات درمانی در بیمارستان‌های این مناطق طبق روال عادی پیش می‌رود.
معاون درمان وزارت بهداشت اظهار داشت: تیم‌های پزشکی مورد نیاز اعزام شده و در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی نیز کمبودی وجود ندارد. داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در مناطق سیل زده نیز تامین شده است.
سایر اخبار این روزنامه
10 هزار میلیارد تومان برای تکمیل صنایع تخصیص می‌یابد تاکید عراق بر رفع موانع توسعه تجارت با ایران به‌رغم سنگ‌اندازی آمریکا واکنش استانداری خوزستان به 2 شایعه مجازی درباره سیل: سد دز ترک نخورده، تغییر مسیر آب به هورالعظیم برای کاهش دبی‌ رود کرخه بود مرجع انقلابی به بهانه سالروز شهادت آیت‌الله سید محمد باقر صدر و خواهرش بنت‌الهدی رئیس کل بانک مرکزی: بازار متشکل ارزی تا پایان ماه عملیاتی می‌شود سیل از نگاهی دیگر رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح‌های شهری شهرداری تهران: تهران باید توسط جنگلها محاصره و جلوی توسعه بی‌رویه هم گرفته شود با حضور دکتر روحانی؛ بخش جنوبی خط 6 مترو تهران افتتاح شد هشدار ظریف نسبت به پیامدهای اقدام احتمالی آمریکا علیه سپاه پاسداران پاپ غرب را مسئول مرگ کودکان سوریه،یمن و افغانستان دانست آمریکا، انگلیس و فرانسه تروریست‌های سوریه را به استفاده از سلاح شیمیایی تشویق می‌کنند معاون درمان وزارت بهداشت: خدمات بهداشتی و درمانی مناطق سیل زده فعلا رایگان است سفر دستیار وزیر امورخارجه به کاراکاس برای بررسی آخرین وضعیت ونزوئلا با اختصاص تسهیلات یا سهمیه به مناطق سیل زده سازمان سنجش با تعویق زمان برگزاری آزمون ارشد مخالفت کرد سخنگوی وزارت خارجه: بیانیه پایانی نشست گروه هفت واقع بینانه نیست رقابت دانش‌آموزانِ 27 کشور جهان در مسابقات بین‌المللی قرآن