فراکسیون امامزادگان در مجلس تشکیل شد

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی از تشکیل فراکسیون امامزادگان در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: این فراکسیون با نگاه کمک به بخش‌های عمرانی ،فرهنگی و هزینه ای امامزادگان تشکیل شده است.
حجت الاسلام و المسلمین «سید جواد حسینی کیا» گفت: حوزه امامزادگان به فرمایش رهبر معظم انقلاب باید به قطب فرهنگی کشور تبدیل شود و ما احساس کردیم برای دستیابی به این هدف و تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی باید کمک‌هایی از نظر اعتبارات، بخش‌های جاری و عمرانی صورت گیرد.
حسینی کیا ادامه داد:با توجه به اینکه این بخش‌ها نیازمند کمک و حمایت مجلس است تعدادی از نمایندگان در قالب فراکسیونی اعلام آمادگی کردند در زمینه رسیدگی به امامزادگان واجب‌التعظیم کار کنند. نماینده مردم سنقر یادآورشد: بنده به عنوان رئیس این فراکسیون، احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه به عنوان نایب رئیس اول و محمد عزیزی نماینده مردم ابهر و خرمدره به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شدند.
به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: همچنین شهروز برزگر کلشانی نماینده مردم سلماس به عنوان دبیر اول، فریدون احمدی نماینده مردم زنجان و طارم به عنوان دبیر دوم و نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه به عنوان سخنگوی فراکسیون فعالیت خواهند کرد.