نسبت جمعه سیاه نیوزیلند با کارنامه سیاه سران غرب

بسم‌الله الرحمن الرحیم
حمله مسلحانه یک جوان 28 ساله انگلیسی تبار تابع استرالیا به دو مسجد در شهر «کراسیت چرچ» نیوزیلند که 50 کشته و 30 زخمی برجای گذاشت، قبل از هر چیز، گرایش شدید تفکر اجتماعی غرب به نژادپرستی شدید را نشان می‌دهد. این گرایش کم سابقه در جهان متجدد امروز با قوانین مدون مربوط به حقوق شهروندی و پیشرفت‌های شگرف ارتباطات را باید یک پدیده زائیده شده از رفتار غرب دانست.
مهاجم 28 ساله جنایت در نماز جمعه نیوزیلند، گفته است: «می خواستم به مهاجران مسلمان بگویم سرزمین ما هرگز سرزمین شما نخواهد شد. زمین ما متعلق به خود ماست. تا زمانی که یک سفیدپوست زنده باشد، هرگز نمی‌توانید به سرزمین‌های ما هجوم بیاورید و هرگز جایگزین ما نخواهید شد.» وی که «برنتون تارانت» نام دارد و به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بشدت ابراز علاقه می‌کند، حتی مردم ترکیه را نیز تهدید کرده و به آنها پیام داده «شما در قسمت شرقی تنگه بُسفر می‌توانید با آرامش زندگی کنید اما در قسمت غربی اسلامبول جائی را برای زندگی امتحان نکنید و نه اروپا زیرا شما را خواهیم کشت ما به قسطنطنیه (اسلامبول) خواهیم آمد و همه مساجد و مناره‌های شما را ویران خواهیم کرد.»
این تفکر منحط که نشان دهنده نژادپرستی شدید است، برگرفته از کارنامه دولت‌های غربی و عملکرد رسانه‌های آمریکائی و اروپائی است. درست است که دونالد ترامپ اکنون نماینده تفکر نژادپرستانه در آمریکا محسوب می‌شود ولی تفاوت ترامپ با سایر دولتمردان غربی اعم از اروپائی و آمریکائی این است که او در ابراز این تفکر منحط، صراحت دارد و دیگران بدون آنکه آن را بروز بدهند همانگونه عمل می‌کنند که ترامپ می‌گوید و عمل می‌کند. رسانه‌های غربی نیز نماینده و نمایاننده همین تفکر منحط هستند.


کارنامه سیاه استعمار غرب و دخالت‌های اروپا و آمریکا در سرزمین‌های آسیائی و آفریقائی و چپاول ثروت‌های مردم این مناطقی در طول پنج قرن گذشته، سند اثبات این واقعیت است که سفیدپوستان اروپائی، خود را نژاد برتر می‌دانند و درست مثل همین مهاجم روز جمعه به نمازگزاران در نیوزیلند تمام سرزمین‌ها را متعلق به خود می‌دانند و سایر ملت‌ها را فقط به عنوان برده قبول دارند. سابقه برده گرفتن سیاهان از آفریقا و استفاده مجانی از آنها در اروپا و آمریکا و شکنجه کردن آنها برای اینکه بیش از طاقت و توانشان برای سفیدپوستان کار کنند، سیاه‌ترین برگ‌های کارنامه آمریکائی‌ها و اروپائی هاست. قاره آمریکا نیز متعلق به سرخ پوستان است ولی سفیدپوستان انگلیسی و فرانسوی با رفتن به آمریکای شمالی و کانادا، این سرزمین‌ها را به زور و با کشتن سرخ پوستان بومی اشغال کردند و اکنون خود را صاحبان آن سرزمین‌ها می‌دانند. داستان استرالیا و نیوزیلند هم همین است و جمع بندی این کارنامه سیاه نشان می‌دهد غرب، هنوز از نظر حقوق بشر در قرون وسطی قرار دارد. رفتار ظالمانه غربی‌ها با مردم آفریقای جنوبی که نلسون ماندلا نمونه بارز آنان بود، برای نشان دادن وحشی گری سفیدپوستان اروپائی کافی است.
حکام آمریکا و اروپا برای ادامه تسلط ظالمانه بر کشورهای اسلامی و ضربه زدن به اسلام در سال‌های اخیر، داعش و القاعده و طالبان را به وجود آوردند که عامل مستقیم تروریسم غربی در کشورهای عراق، سوریه و افغانستان هستند و هنوز هم از حمایت غرب برخوردارند. برنامه اسلام ستیزی که یک توطئه ضد فرهنگی و ضدحقوق بشری است، ریشه جنایت جمعه 24 اسفند نیوزیلند است. آن جوان 28 ساله سفیدپوست مسیحی انگلیسی تبار، پرورش یافته فرهنگ استعماری و نژادپرستانه غرب است و به همین دلیل، در این پرونده سیاه، سران کشورهای غربی و متولیان مسیحیت باید بازخواست شوند. آنها هر چند تلاش می‌کنند از کنار این جنایت هولناک به راحتی عبور کنند، اما وجدان‌های پاک انسان‌ها در سرتاسر جهان آنها را مجرم اصلی می‌دانند زیرا به درستی این واقعیت را درک می‌کنند که آبشخور جنایت جعبه سیاه نیوزیلند، تفکر نژادپرستانه سران کشورهای غربی و متولیان کلیسا هستند که هیچ نسبتی با تعالیم عیسی مسیح ندارند. ن ج
سایر اخبار این روزنامه
رئیس کل بانک مرکزی: ساز وکار ایرانی متناسب با «اینستکس» بزودی ثبت می‌شود موج محکومیت جنایت تروریستی نیوزیلند ازسوی مقامات، سازمان‌ها و نهادهای مختلف کشور پیکر 115 شهید دفاع مقدس از مرز آبی خرمشهر به کشور بازگشت عرضه میوه تنظیم بازار شب عید در سراسر کشور آغاز شد وزیر بهداشت: سال آینده دغدغه دارویی نداریم گشایش جبهه‌ای تازه علیه ترامپ از جانب جمهوریخواهان ترامپ مصوبه کنگره برای لغو وضع اضطرار ملی را وتو کرد امروز و با حضور رئیس جمهوری 4 فاز جدید پارس جنوبی افتتاح می‌شود صادرات میعانات گازی پارس جنوبی 15 درصد افزایش یافت چهار سال جنگ علیه یمن به روایت آمار ریختن نیم میلیون بمب و موشک بر سر مردم یمن در 4 سال اظهار ارادتی به حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیداحمد خمینی به مناسبت سالگرد رحلت فرزند غیور امام خمینی نسبت جمعه سیاه نیوزیلند با کارنامه سیاه سران غرب ترامپ مصوبه کنگره برای لغو وضع اضطرار ملی را وتو کرد گوشی همراه رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی «هک» شد واشنگتن: نوبت سعودی‌هاست درباره توافق هسته‌ای گامی بردارند