سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021
پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

ë افزایش یارانه افراد نیازمند/ آقای ربانی: دولت خیلی راحت می‌تواند فقر را در کشور کاهش دهد. دولت به‌راحتی می‌تواند افراد ثروتمند جامعه را شناسایی و یارانه آنها را قطع کرده و به افراد نیازمند اضافه کند. همچنین می‌تواند حقوق بگیران حداقل را شناسایی کرده و مورد توجه قرار دهد.
ë کمبود دارو/ یک شهروند: مسئولان وزارت بهداشت عنوان می‌کنند که مردم نگران کمبود دارو نباشند. اینجانب جهت تهیه یک قطره چشم که برای فشار چشم استفاده می‌شود مراجعه کردم که موفق به تهیه آن نشدم. لطفاً مسئولان مربوطه موضوع را بررسی کنند.
ë جای قیمت خشکبار با دخانیات را عوض کنید/ 515... 0919: اگر مسئولان واقعاً به فکر سلامتی مردم بخصوص جوانان و نوجوانان هستند جای قیمت خشکبار با قیمت دخانیات را عوض کنند یک دانه مغز پسته از یک پاکت سیگار گران‌تر است در صورتی که اولین تولیدکننده پسته ایران است.
ë افزایش قیمت خودرو ثبت‌نامی/ سیاوش حاج حسن از شهر بوکان: در مهرماه سال‌جاری طی درخواستی به شماره 13643285 یک دستگاه نیسان از شرکت سایپا پیش خرید کردم ولی بعد از ارسال دعوتنامه متوجه شدم که قیمت آن با قیمت اولیه ثبت‌نام محاسبه نشده و با قیمت جدید و آن هم با اضافه کردن سیستم هیدرولیک لحاظ شده است. از مسئولان محترم درخواست پاسخگویی در این خصوص را داریم.
ë ساخت و ساز غیرمجاز در لواسان/ نادر یاسمی: در خبرها خواندم که ویلای برخی افراد را در لواسان تخریب کرده‌اند. می‌خواستم بگویم که چرا از اول جلو ساختن چنین ویلاهای بدون مجوز را نمی‌گیرند که بعدها مجبور به تخریب آن و به هدر رفتن سرمایه ملی شوند. چرا با متخلفان برخورد نمی‌شود که این شکل ساخت و سازها از ابتدا صورت نگیرد؟
ë پارکینگ بلااستفاده در سعادت آباد/ آقای قربانی: ضلع جنوب شرقی میدان سعادت آباد نبش خیابان سرو شرقی پارکینگ چند طبقه شهرداری ساخته شده ولی در حال حاضر بلااستفاده است. باتوجه به وجود مراکز تجاری این پارکینگ می‌تواند سهم مهمی در کم کردن ترافیک داشته باشد. از مسئولان درخواست داریم این پارکینگ را برای استفاده مردم در نظر گیرند.