ادامه تظاهرات الجزایری‌ها با وجود انصراف «بوتفلیقه» از کاندیداتوری

مخالفان رئیس‌جمهوری الجزایر با وجود انصراف «عبدالعزیز بوتفلیقه» از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور روز سه‌شنبه باز هم به خیابان‌ها آمدند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العالم، اعتراضات مردم الجزایر یک روز پس از اعلام انصراف «عبدالعزیز بوتفلیقه» رئیس جمهوری این کشور از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری همچنان ادامه دارد و معترضان روز سه‌شنبه هم در مناطق مختلف این کشور دست به تظاهرات زدند.
معترضان الجزایری با سر دادن شعارهایی خواهان اجرای اصلاحات سیاسی فوری در این کشور شدند.
بوتفلیقه که روز دوشنبه از نامزدی در انتخابات آینده انصراف داده بود، انتخابات ریاست جمهوری ماه آوریل را نیز به تعویق انداخت و همین مساله باعث ادامه تظاهرات مردم این کشور در روز سه‌شنبه شد.


رئیس جمهوری الجزایر گفت که انتخابات ریاست جمهوری پس از برگزاری «کنفرانس ملی» تا پایان سال 2019 با هدف اصلاح نظام سیاسی و قانون اساسی برگزار خواهد شد.
«الاخضر الابراهیمی» وزیر خارجه سابق الجزایر قرار است در یک نشست مطبوعاتی درباره «روند انتقالی جدید» که تعیین‌کننده آینده این کشور است، سخن بگوید.
سایر اخبار این روزنامه
مشاور ارشد سابق وزارت‌خزانه‌داری آمریکا: معافیت هند و چین از تحریم خرید نفت ایران تمدید می‌شود حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی: مردم از دستگاه قضایی راضی نیستند انتقاد رئیس قوه قضائیه از بازداشتهای بدون دقت در جلسه هیات وزیران به ریاست دکتر جهانگیری انجام شد؛ موافقت دولت با تغییر و اصلاحات تقسیماتی در 12 استان کشور با حکم رهبر انقلاب اسلامی؛ حجت‌الاسلام شعبانی‌موثقی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه همدان شد توصیه حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی در دیدار رئیس جمهوری اسلامی ایران ضرورت رعایت توازن در سیاست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی تراز تجاری 1.5 میلیارد دلار مثبت شد نتانیاهومدعی شد: با 6 کشور اسلامی مهم ارتباط داریم مجلس انگلیس برای دومین بار توافق برگزیت را نپذیرفت ترکیه: رژیم صهیونیستی فلسطینیان را در خاک خودشان زندانی کرده است ادامه تظاهرات الجزایری‌ها با وجود انصراف «بوتفلیقه» از کاندیداتوری حمله جنگنده‌های سعودی به مسافران یک اتوبوس غیرنظامی دریمن تحلیل سیاسی هفته دبیر شورای عالی امنیت ملی: هرگونه تلاش برای ناامن سازی مرزهای ایران با اقدامات تهاجمی همراه خواهد بود مشاور ارشد سابق وزارت‌خزانه‌داری آمریکا: معافیت هند و چین از تحریم خرید نفت ایران تمدید می‌شود