نتانیاهومدعی شد: با 6 کشور اسلامی مهم ارتباط داریم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از درگیری‌های اخیر در مسجد الاقصی مدعی شد که این رژیم اکنون با شش کشور اسلامی مهمی که در گذشته با این رژیم در خصومت بودند، روابطی دارد.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری "معا"ی فلسطین، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مراسم بزرگداشت لیفی اشکول، نخست‌وزیر پیشین این رژیم با اشاره به اینکه اسرائیل با شش کشور اسلامی مهم ارتباطاتی دارد، گفت: روابط با این کشورهای اسلامی خبرهای خوش و بی‌مانندی هستند، اسرائیل در خفا به روند به رسمیت شناخته شدن خود و توافق با دیگر همسایه‌ها و بخش‌های وسیعی از جهان عرب و اسلام ادامه می‌دهد.
نتانیاهو در ادامه مدعی شد: این بخشی از "انقلابی" است که ما در جهان عرب و اسلام به پا می‌کنیم و خبرهای خوش مهم در راهند و کشورهای دیگر نیز به این روند خواهند پیوست.
این اظهارات نتانیاهو درحالی عنوان شدند که مسئولان رژیم صهیونیستی پس از طرح ادعاهایی درباره پرتاب یک کوکتل مولوتف به سوی مرکز پلیس این رژیم در داخل مسجد الاقصی، درب‌های این مسجد را بستند.


مرکز اوقاف قدس اعلام کرد، پس از وقوع آتش‌سوزی در یکی از اتاق‌های پلیس این رژیم در داخل مسجد الاقصی، تعداد زیادی از این نیروها به صحن‌های مسجد یورش برده و به سمت کسانی که در داخل صحن‌ها بودند، حمله کردند.
ویدئوهایی که از این درگیری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نشان می‌دهد از این اتاق دود بلند شده و نیروهای رژیم صهیونیستی نمازگزاران را در صحن‌های مسجد الاقصی تعقیب و بازداشت می‌کنند.
سایر اخبار این روزنامه
مشاور ارشد سابق وزارت‌خزانه‌داری آمریکا: معافیت هند و چین از تحریم خرید نفت ایران تمدید می‌شود حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی: مردم از دستگاه قضایی راضی نیستند انتقاد رئیس قوه قضائیه از بازداشتهای بدون دقت در جلسه هیات وزیران به ریاست دکتر جهانگیری انجام شد؛ موافقت دولت با تغییر و اصلاحات تقسیماتی در 12 استان کشور با حکم رهبر انقلاب اسلامی؛ حجت‌الاسلام شعبانی‌موثقی نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه همدان شد توصیه حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی در دیدار رئیس جمهوری اسلامی ایران ضرورت رعایت توازن در سیاست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی تراز تجاری 1.5 میلیارد دلار مثبت شد نتانیاهومدعی شد: با 6 کشور اسلامی مهم ارتباط داریم مجلس انگلیس برای دومین بار توافق برگزیت را نپذیرفت ترکیه: رژیم صهیونیستی فلسطینیان را در خاک خودشان زندانی کرده است ادامه تظاهرات الجزایری‌ها با وجود انصراف «بوتفلیقه» از کاندیداتوری حمله جنگنده‌های سعودی به مسافران یک اتوبوس غیرنظامی دریمن تحلیل سیاسی هفته دبیر شورای عالی امنیت ملی: هرگونه تلاش برای ناامن سازی مرزهای ایران با اقدامات تهاجمی همراه خواهد بود مشاور ارشد سابق وزارت‌خزانه‌داری آمریکا: معافیت هند و چین از تحریم خرید نفت ایران تمدید می‌شود