وزیربهداشت: طرح تحول سلامت با قدرت ادامه می‌یابد

وزیر بهداشت گفت: طرح تحول سلامت از برنامه‌های دولت تدبیر و امید است و با قوت و قدرت در سال آینده ادامه می‌یابد.
دکتر سعید نمکی درحاشیه پنجمین کنگره شهدای وزارت بهداشت در بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: بسته‌های کاهش پرداخت از جیب بیمار، حمایت از بیماران صعب العلاج و خاص و ماندگاری پزشکان و پیراپزشکان در مناطق محروم و سایر بسته‌های دیگر این طرح ادامه می‌یابد.
وی بیان کرد: منابع مورد نیاز طرح تحول سلامت از طرف دولت تامین می‌شود و مردم نگران اجرای آن نباشند.
نمکی گفت: با وجود همه مشکلات و تحریم‌های ظالمانه در زمینه تامین دارو و تجهیزات پزشکی در سال 98 مشکلی نخواهد داشت و مردم نگران کمبود دارو نباشند.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تعطیلات نوروز اضافه کرد: تمهیدات لازم برای نظارت بر موادغذایی، رستوران‌ها، امکان عمومی، هتل‌ها و مراکز گردشگری به وسیله 3 هزار اکیپ گشت بهداشت محیط انجام می‌شود.
وی ادامه داد: این طرح نظارتی از روز گذشته 20 اسفند ماه آغاز و تا 20 فروردین سال آینده ادامه دارد.
نمکی یادآور شد: همچنین تمام پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای و هوایی نیز برای امداد رسانی و خدمات رسانی به مردم در زمان اضطرار درحالت آماده باش هستند.
سایر اخبار این روزنامه
درخواست 50 دیپلمات و ژنرال سابق آمریکایی از ترامپ برای بازگشت به برجام برگزاری مذاکرات کارشناسی ایران و اروپا بر سر کانال مالی اروپا در تهران وزیر اقتصاد: سیاست ارز 4200 تومانی نتیجه نداد مجلس با امکان عزل نمایندگان مخالفت کرد واریز اولین قسط مطالبات ایران از عراق به حساب بانک مرکزی راهکاری برای تحکیم امنیت منطقه ایران و عراق در یک بیانیه مشترک تاکید کردند: عزم راسخ برای اجرای عهدنامه مربوط به مرز دولتی و حسن همجواری بین ایران و عراق واکنش وزارت خارجه به اقدام انگلیس در اعطای«حمایت دیپلماتیک»به شهروند ایرانی دبیر ستاد تنظیم بازار خبر داد: عرضه روزانه 2000 تن مرغ و گوشت در بازار خطوط درون شهری متروی تهران، پنجشنبه آخر سال رایگان است انصراف بوتفلیقه از حضور در انتخابات ریاست جمهوری الجزایر انتخابات به تعویق افتاد ینی‌شفق: آمریکا به 140 داعشی هویت وگذرنامه جدید داد گردنم برای تسلیم شدن به مجازات از مو نازک تر است! دادستان تهران: متهم پرونده پتروشیمی سال 91 فرار کرده است می ترسانید یا می‌ترسید؟ وزیربهداشت: طرح تحول سلامت با قدرت ادامه می‌یابد