ینی‌شفق: آمریکا به 140 داعشی هویت وگذرنامه جدید داد

روزنامه ینی‌شفق نوشته است: آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا سیا در مجموع به 140 تروریست داعشی هویت، نام و پاسپورت‌های جدید داده است و ابوبکر البغدادی، رهبر داعش اخیرا در بازداشت نیروهای آمریکایی بوده است.
به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه ینی شفق، این اقدام ازسوی آژانس سیا بخشی از عملیات سری ازسوی آمریکا برای خارج کردن تروریست‌ها از منطقه خاورمیانه از طریق عراق است.
این روزنامه طرفدار دولت ترکیه نوشته است: دست کم 2000 ترویست داعشی ازسوی سیا در کمپ‌های متعلق به حزب کارگران کردستان ترکیه (پ.ک. ک) و پیش از آنکه این هویت‌های جدید به آنها داده شود، مورد بازجویی قرار گرفتند.
این بازجویی‌ها در مکان‌های ویژه‌ای که توسط آمریکا در سوریه و عراق ایجاد شده، صورت گرفته و ماموران انگلیسی، فرانسوی و اسرائیلی از آنها مورد بازجویی کرده‌اند.


این مکان‌ها ازسوی ارتش آمریکا به شدت حفاظت می‌شوند و غیرنظامیان حق ورود به آنها را ندارند.
به نوشته ینی‌شفق و براساس اطلاعاتی که این روزنامه به دست آورده است، ابوبکر بغدادی، رهبر داعش اخیرا در بازداشت نیروهای آمریکایی بوده است.
گروه تروریستی داعش اکنون کنترل تنها دو درصد از قلمروی سوریه را در دست دارد.
سایر اخبار این روزنامه
درخواست 50 دیپلمات و ژنرال سابق آمریکایی از ترامپ برای بازگشت به برجام برگزاری مذاکرات کارشناسی ایران و اروپا بر سر کانال مالی اروپا در تهران وزیر اقتصاد: سیاست ارز 4200 تومانی نتیجه نداد مجلس با امکان عزل نمایندگان مخالفت کرد واریز اولین قسط مطالبات ایران از عراق به حساب بانک مرکزی راهکاری برای تحکیم امنیت منطقه ایران و عراق در یک بیانیه مشترک تاکید کردند: عزم راسخ برای اجرای عهدنامه مربوط به مرز دولتی و حسن همجواری بین ایران و عراق واکنش وزارت خارجه به اقدام انگلیس در اعطای«حمایت دیپلماتیک»به شهروند ایرانی دبیر ستاد تنظیم بازار خبر داد: عرضه روزانه 2000 تن مرغ و گوشت در بازار خطوط درون شهری متروی تهران، پنجشنبه آخر سال رایگان است انصراف بوتفلیقه از حضور در انتخابات ریاست جمهوری الجزایر انتخابات به تعویق افتاد ینی‌شفق: آمریکا به 140 داعشی هویت وگذرنامه جدید داد گردنم برای تسلیم شدن به مجازات از مو نازک تر است! دادستان تهران: متهم پرونده پتروشیمی سال 91 فرار کرده است می ترسانید یا می‌ترسید؟ وزیربهداشت: طرح تحول سلامت با قدرت ادامه می‌یابد