نرخ‌ها در بازار ارز و سکه عقبگرد داشت

نرخ انواع سکه و ارزهای عمده روز گذشته در بازار آزاد عقبگرد داشت به شکلی که بهای هر دلار آمریکا در صرافی‌ها به 12 هزار و 900 تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به چهار میلیون و 482 هزار تومان رسید.
به گزارش ایرنا، صبح دیروز صرافی‌های بانکی بهای فروش هر دلار آمریکا را 12 هزار و 950 تومان و هر یورو را 14 هزار و 950 تومان اعلام کردند و به تدریج در میانه روز بهای هر یک از آنها 50 تومان تنزل کرد و هر یورو 14 هزار و 900 تومان به فروش رفت.
آمارهای سامانه سنا نشان می‌دهد که میانگین فروش اسکناس یورو در روز یکشنبه در صرافی‌ها 15 هزار و 38 تومان و دلار 13 هزار و 127 تومان بود و در سامانه نیما حواله هر یورو 11 هزار و 6 تومان و هر دلار هشت هزار و 946 تومان به طور متوسط فروخته شد.
روز دوشنبه در بازارهای جهانی نیز بهای هر اونس طلا عقبگرد داشت و به 1294 دلار و 68 سنت رسید از این رو نرخ هر مثقال طلا در بازار تهران یک میلیون و 781 هزار تومان و هر گرم طلای خام 18 عیار 411 تومان تعیین شد.


در بازار سکه نیز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و 380 هزار تومان، هر نیم سکه دو میلیون و 450 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 580 هزار تومان و سکه گرمی 840 هزار تومان عرضه شد.
رشد ارزش دلار و آمار اشتغال ضعیف آمریکا علت اصلی کاهش قیمت طلا در بازارهای جهانی بوده است.
سایر اخبار این روزنامه
شورای اقتصاد با خرید 28 فروند هواپیما موافقت کرد فرمانده معظم کل قوا در مراسم اعطای نشان ذوالفقار به سرلشکر قاسم سلیمانی: مجاهدت در راه خدا با این پاداش دنیایی قابل جبران نیست در حضور دکتر روحانی و عادل المهدی انجام شد؛ امضای 5 سند همکاری مشترک میان ایران و عراق 1000 قاضی الجزایری: اگر بوتفلیقه نامزد باشد بر انتخابات نظارت نمی‌کنیم افزایش انتقاد رسانه‌های عربی از عربستان به دلیل کارنامه سیاه حقوق بشری 50غیرنظامی در حمله هوایی جدید ائتلاف آمریکایی به سوریه کشته شدند مراسم تودیع و معارفه رئیس قوه قضاییه؛ رئیسی حکم ریاست قوه قضاییه را دریافت کرد رشد 39 پله‌ای ایران در شاخص «نوآوری جهانی» سخنی با رئیس جدید قوه قضائیه نرخ‌ها در بازار ارز و سکه عقبگرد داشت دیوان عدالت اداری رای به ابطال دستورالعمل نحوه پذیرش دانشجوی دکتری دانشگاه تهران داد ایرانیان مقیم کانادا علیه خاوری و مرجان شیخ‌الاسلامی طومار امضا کردند روزهای کاری میادین میوه و تره‌بار تهران در ایام نوروز اعلام شد