ترامپ: من یک انسان بی‌گناه هستم که توسط افرادی فاسد گرفتار شده‌ام!

ترامپ هفته گذشته در سیاست خارجی خود متحمل شکست سختی شد و از مذاکرات خلع سلاح کره شمالی دست خالی بازگشت. حالا برای توجیه شکست مذاکراتش با کره شمالی در شهر «هانوی»، پایتخت ویتنام به افشاگری‌های «مایکل کوهن»، وکیل شخصی و کارچاق‌کن خودش متوسل شده است.
ترامپ که پیش از این گفته بود برای اجتناب از «توافق بد» با کره شمالی میز مذاکره را ترک کرده این بار با انتشار یک سلسله توئیت از نمایندگان حزب دموکرات در کنگره انتقاد کرده و آنها را بابت دعوت از مایکل کوهن برای حضور در جلسه استماع در حین جاری بودن مذاکرات کره شمالی مقصر شکست دیپلماسی با «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی دانسته است.
ترامپ در حساب توییتر خود نوشته: «پس از گذشت حدود دو سال از آزار و اذیت ریاست‌جمهوری، تنها مسئله‌ای که اثبات شده این است که دموکرات‌ها و دیگران قانون را نقض می‌کنند. شهادت خصمانه کوهن که بوسیله یک دروغگو برای کاهش زمان محکومیتش در زندان گفته شده است، اثبات کرد که هیچ تبانی وجود نداشته است. کتاب جدید او نشان داد که آنچه او گفت یک دروغ تمام عیار بود، اما رسانه‌های جعلی آن را پوشش نمی‌دهند. من یک انسان بی‌گناه هستم که به‌وسیله افرادی بد، فاسد و ناسازگار در یک تعقیب توهمات که غیرقانونی است گرفتار شده‌ام.»
رئیس‌جمهور آمریکا در توییتی دیگر نوشت: «آزار و اذیت ریاست‌جمهوری بوسیله دموکرات‌های «دیوانه» در بالاترین سطح در تاریخ این کشور قرار دارد. در عین حال شیطانی‌ترین و فاسد‌ترین رسانه‌هایی را داریم که یک رئیس‌جمهور باید تحمل کند. اما دو سال گذشته موفق‌ترین سال برای یک رئیس‌جمهور بوده است.»


رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتر دیگری نوشت: «اینکه دموکرات‌ها درست در حین برگزاری مذاکرات بسیار مهم با کره شمالی اقدام به مصاحبه با یک دروغگوی مجرم و متقلب در جلسه استماع علنی می‌کنند، احتمالاً تنزل دادن سیاست‌ورزی به سطحی پایین‌تر در سیاست آمریکا است و شاید در خروج [من از میز مذاکره] نقش داشته است. هیچ‌وقت این کار را وقتی که رئیس‌جمهور در سفر برون‌مرزی است انجام ندهید. شرمتان باد.»
کوهن وکیل سابق ترامپ که به جرم شهادت دروغ و فریبکاری دو ماه دیگر به زندان می‌رود، به یکی از مخالفان او بدل شده و چهارشنبه هفته گذشته داوطلبانه در جلسه کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا حاضر شد تا آنچه در مورد ترامپ می‌داند، بیان کند.او در این نشست در اظهاراتی جنجالی جزئیات تازه‌ای را از پشت پرده‌های ستاد انتخاباتی ترامپ، ویژگی‌های شخصیتی او و تخلف‌های مالی‌اش مطرح کرد. او گفت ترامپ از تصمیم سایت افشاگر «ویکی‌لیکس» برای انتشار متن ایمیل‌های «هیلاری کلینتون» نامزد وقت دموکرات‌ها خبر داشته است. کوهن همچنین گفت که ترامپ همزمان با رقابت‌های انتخاباتی در روسیه فعالیت تجاری داشته است.
سایر اخبار این روزنامه
پاسخ رهبر انقلاب به درخواست معرفی زودهنگام رئیس‌جدید قوه قضائیه هشدار 8 ماه قبل رهبر انقلاب درباره فرجام گره زدن اقتصاد به وعده‌های اروپا سرمایه بزرگ ایران و سوریه(یادداشت روز) اخبار ویژه آتش‌بس بین هند و پاکستان شکسته شد/هند بمباران کشمیر را از سر گرفت دولت خرید خانه را به رؤیا تبدیل کرده است ترامپ: من یک انسان بی‌گناه هستم که توسط افرادی فاسد گرفتار شده‌ام! ایران دو دیپلمات هلند را اخراج کرد حالا نوبت پاسخ به فرانسه است آقای «عابر بانک» و همدستانش چگونه بانک مرکزی و نهادهای نظارتی را دور می‌زدند؟ اقدامات اخیر رجیستری برای جلوگیری از واردات گوشی قاچاق است تقدیر رئیس ‌‌پلیس پایتخت از افسر وظیفه شناس پلیس راهور ۴۰ راهبرد جهاد علمی در گام دوم انقلاب -۱ با ما در فضای مجازی همراه باشید هشدار 8 ماه قبل رهبر انقلاب درباره فرجام گره زدن اقتصاد به وعده‌های اروپا هشدار 8 ماه قبل رهبر انقلاب درباره فرجام گره زدن اقتصاد به وعده‌های اروپا