تلاش تئوریسین بارداری با دو گیگ اینترنت علیه وزیر ارتباطات

چندی پیش خبری مبنی بر شکایت 2هزار نفر از مردم خوزستان علیه وزیر ارتباطات خبرساز شد و واکنش‌های زیادی را به همراه داشت تا جایی که رئیس جمهور ضمن تقدیر از
سخت کوشی آذری جهرمی گفت او ایستاده، کار خود را می‌کند و ازشکایت نمی‌ترسد.
سایت جماران نوشت، بررسی‌ها نشان می‌دهد که حدود 3 ماه قبل، تیمی سه نفره، از تهران عازم اهواز شده اند.
آنها با همراهی برخی افراد محلی، به بیش از 300 مسجد مراجعه و پس از تلاش، حدود 600 تا 700 نفر طومار تهیه شده توسط این گروه را امضا می‌کنند. در این طومار، ظاهرا ادعا شده که کم کاری وزارت ارتباطات در مسدودسازی تلگرام، عامل بروز جنایت داعش در اهواز و شهادت جمعی از نیروهای مسلح در رژه است.


ادعایی که در پشت خود حرفهای نگفته بسیاری دارد، آیا در نرم افزارهای بومی اطلاعات همه مردم مورد استراق سمع قرار می‌گیرد که امکان کشف جنایات قبل از وقوع فراهم است؟ آیا در سایر کشورهای دنیا که اقدامات تروریستی به وقوع می‌پیوندند، مقصر فضای مجازی است؟ و بسیاری از انتقادات دیگر.
نکته ای دیگر که باید به آن توجه ویژه داشت این است که هدف این گروه که به احتمال زیاد حمایت‌های سیاسی طیفی خاص را نیز با خود دارند، چیست؟ آیا تنها فشار به دولت است یا سعی دارند یک مدیر کارآمد را زمین‌گیر و کارهای خوب او را در پس این حواشی مخفی کنند.
فردی که ادعای بارداری دختر 12 ساله با دو گیگ اینترنت رایگان را مطرح کرد، از مخالفان سر سخت استفاده عمومی از فضای مجازی است و از حامیان فیلترینگ این فضاها است.