خبر آخر

= شطرنج‌باز ایرانی که از رویارویی با حریفی از رژیم‌صهیونیستی امتناع کرده بود، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد. به گزارش ایسنا،آرین غلامی، شطرنج‌باز نوجوان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران که در مسابقات بین‌المللی اخیر از رویارویی با حریفی از رژیم‌صهیونیستی امتناع کرده بود، ظهر دیروز به همراه خانواده خود با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد و مورد تقدیر ایشان قرار گرفت.

= نخست وزیر انگلیس گفت که از پادشاه عربستان خواهد خواست که از نفوذ خود برای ترغیب کردن طرف‌های یمنی جهت دست‌یابی به صلح دعوت خواهد کرد. به گزارش ایسنا، ترزا می، نخست وزیر انگلیس تصریح کرد که از حضور خود در نشست شرم الشیخ استفاده می‌کند تا به سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان تاکید کند که ریاض از نفوذ خود برای ترغیب طرف‌های یمنی جهت حرکت به سمت صلح استفاده کند. وی گفت که همچنین بر پایبندی مداوم انگلیس نسبت به امنیت عربستان و منطقه
تاکید خواهد کرد.



= هواپیمای کوچک اسپانیایی در نزدیکی مادرید سقوط کرد. به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتد‌پرس، مقام‌های اسپانیایی دیروز -یکشنبه- از سرنگونی یک فروند هواپیمای دو نفره در نزدیکی مادرید خبر دادند.طبق گزارش منابع محلی هر دو سرنشین این هواپیمای کوچک کشته شدند.شاهدان عینی پس از مشاهده سرنگونی این هواپیما با سازمان‌های امدادی تماس گرفتند.تحقیق و بررسی درباره علت وقوع این حادثه در جریان است.