آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی: باید بدانیم که راه برگشتی نداریم

آیت الله ناصر مکارم شیرازی گفت: تنها راه در برابر دشمنان مقاومت و پایداری است و آیات قرآن به ما نشان می‌دهد که باید روز به روز به لحاظ دفاعی و نظامی آمادگی خود را بالا ببریم و تجهیزات خود را به‌روز کنیم تا دشمن از حمله به ما بترسد.
به گزارش ایرنا، این مرجع تقلید شیعیان در دیدار سردار سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران‌ گفت: به دلیل همین اقتدار و توانمندی ما است که دشمنان امروز گزینه نظامی را فراموش کرده‌اند.
این مرجع تقلید حفظ اقتدار دفاعی و نظامی را دارای منشا قرآنی و روایی دانست و دراین‌باره توصیه‌های مهمی خطاب به مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح ارائه کرد. وی در بخش دیگری از سخنان خود درک و شناخت شرایط حساس و خاص کشور را ضروری دانست و گفت: باید شرایط سخت کشور را توام با امیدواری دادن به مردم به درستی تبیین کنیم و در عین حال بدانیم که راه برگشتی نداریم.
سایر اخبار این روزنامه
متولیان گردشگری در ایران به دنبال ایجاد توازن مسافران ورودی و خروجی از ترکیه هستند ژوبین صفاری هیجان‌زدگی برای خروج از بحران گزارش «ابتکار» از انتقاد نمایندگان به هجوم مردم برای خرید خودروهای گران و بی‌کیفیت در 45 دقیقه بیماری فنیل‌کتونوریا را چقدر می‌شناسید؟ هزینه‌های سنگین بلای جان مبتلایان پی‌کی‌یو «ابتکار» از برنامه «عصر جدید» احسان علیخانی گزارش می‌دهد زوال «هاله مقدس» هنر به روایت والتر بنیامین «ابتکار» از تسویه‌حساب‌های سیاسی جناح‌ها گزارش می‌دهد رقابت برای قدرت، نه خدمت « ابتکار» همزمان شدن سفر محمد بن سلمان به پاکستان و انفجارهای انتحاری در ایران و هند را بررسی می کند آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی: باید بدانیم که راه برگشتی نداریم محمدجواد ظریف در دیدار با وزیر خارجه چین اعلام کرد ایران و چین؛ یک شروع جدید وزیر اطلاعات: چندین سرویس اطلاعاتی بر ضد ایران همکاری می‌کنند دادستان تهران: نجات جان «بابک زنجانی» دست خودش است