مقامات پاکستان بازیچه «جندالشیطان» نشوند

شامگاه چهارشنبه گذشته تنها دو روز پس از حماسه آفرینی مردم بزرگ ایران، در آستانه ورود به دهه پنجم انقلاب دیگر بار تروریست های خونخوار و ناجوانمرد «جندالشیطان» با حمایت سرویس های اطلاعاتی بیگانه از جمله سعودی ها با انجام عملیات انتحاری در جاده خاش زاهدان 27 تن از غیورترین و بهترین فرزندان ایران را به شهادت رساندند با توجه به این که چنین جنایت هایی توسط این گروهک سابقه تکرار دارد ذکر چند نکته ضروری است.
1 - از آن جا که این کوردلان جنایتکار ترسو، توان و شهامت رویارویی با مرزبانان جان برکف و دلیر این مرز و بوم را ندارند همچنان احتمال تکرار چنین عملیات ناجوانمردانه ای از سوی این بزدلان خودفروخته وجود دارد مگر این که دولت و مجلس به صورت جدی و بیش از پیش نیروهای مسلح خصوصا مرزبانی ناجا و سپاه را حمایت کنند . همچنین دستگاه های امنیتی با بررسی قصور های احتمالی و مجموعه نیروهای حافظ امنیت مرزهای ایران نیز با
بهره گیری بیشتر از نیروهای مردم و عشایر غیور مناطقی مانند سیستان و بلوچستان عزیز «چشم فتنه» را در این سو و آن سوی مرزهای ایران و در پاکستان کور کنند تا  دیگر شاهد این وقایع جانسوز و جانکاه نباشیم.
2 – مردم همچنان که از دستگاه دیپلماسی کشور به جد خواستار پیگیری مستمر و موثر این موضوع تا برچیدن «لانه های کثیف» این جانیان مزدور از خاک پاکستان هستند از نیروهای مسلح توانمند و مقتدر ایران نیز می خواهند هرچه سریع تر پاسخ کوبنده و بازدارنده به تروریست ها و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان بدهند.


3 – پاسخ کوبنده و موثر حافظان امنیت ایران به تروریست های خونریز، خودفروخته و جاهل باید از چنان قوتی برخوردار باشد که نه تنها مزدوران بلکه «آمران» و «حامیان» و «پناه دهندگان» به آنان تا ابد از کرده خود پشیمان شوند.
4 – حداقل کاری که  مقامات پاکستان باید انجام دهند  اولا عذرخواهی از ملت بزرگ ایران است و ثانیا کمک جدی و موثر برای تحویل تروریست ها و خراب کردن «لانه های امن» این جانیان برای همیشه.
5 – گرچه ایران عزیزمان به برکت خون شهیدان، گران مقداران امروز صاحب اقتدار و عزت و استقلال مثال زدنی در جهان است و به فرموده امام سفرکرده مان «شهدا مظهر قدرت ایران هستند» اما صبر و شکیبایی ملت در مقابل پناه دهندگان به تروریست ها، حدی دارد، بنابراین مقامات پاکستان باید هرچه زودتر به خود آیند و هشدار و «خط و نشان» رئیس جمهور و فرمانده سپاه برای استفاده از حق قانونی و بین المللی کشورمان و نابودی تروریست ها در پناهگاه های آن سوی مرزها را جدی بگیرند.
با اهمال و  کوتاهی پاکستانی ها، اکنون کمترین انتظار مردم برخورد جدی و موثر با «شیطانک» های خزیده در پناهگاه های پاکستان و سپس به خاک مالیدن بینی «شیاطین» بزرگ تر و آمران و حامیان این جانیان است.
6 – یادمان هست که 24 مهر امسال توسط همین گروهک تروریستی جندالشیطان 11 تن از نیروهای مرزبانی در مرز میرجاوه در جریان یک نفوذ به خاک پاکستان برده شدند از این تعداد پنج نفر بازگردانده شدند و اما هنوز تکلیف بقیه عزیزانمان روشن نشده، پاکستان و دستگاه  دیپلماسی باید هرچه زودتر به این ماجرا نیز پایان دهند.
7 – عمران خان که این روزها میزبان بن سلمان کودک کش و کسی که دستش تا مرفق به خون هزاران زن و کودک و پیر و جوان بی گناه یمنی آلوده است هوشیار باشد که گرچه ممکن است با رانندگی خودروی حامل این جانی و خودشیرینی برای او بتواند مقداری از دلارهای نفتی سعودی را جذب کند اما بداند که آن چه نام سران کشورها و ملت های اسلامی را در تاریخ به نیکی به یادگار می گذارد تلاش برای حفظ وحدت و اعتلای امت اسلام و عزت مسلمانان است نه بازیچه شیطانک ها شدن.
8 - توصیه جدی و دلسوزانه ملت بزرگ و خویشتن‌دار ایران به مقامات پاکستان این است که برای برخورد با تروریست ها جدی باشند و بازیچه «جندالشیطان» و دیگر شیطانک ها و حامیان آنان نشوند و به قواعد بین المللی و انسانی و اسلامی و خصوصا حسن همجواری با همسایگان پایبندی جدی و اساسی داشته باشند و با اهمال و کوتاهی و خدای ناکرده حمایت از تروریست ها به اشاره برخی کشورها از جمله سران سعودی و برخی سران کشورهای غربی با آبروی ملت مسلمان خود و با خون جوانان ایرانی بازی نکنند!