آمادگی مشروط پاکستان برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

وزیر امور خارجه پاکستان می‌گوید در صورتی که مسئله فلسطین حل‌وفصل شود، کشورش آماده عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.
به گزارش خبرگزاری فارس، «شاه محمود قریشی» که برای حضور در "کنفرانس امنیتی مونیخ" به آلمان رفته، از آمادگی کشورش برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی سخن گفت.
قریشی به رادیو «صدای اسرائیل» گفت، عادی‌سازی روابط کشورش با رژیم صهیونیستی منوط به حل مسئله فلسطین است و امیدوار است که طرح صلح آمریکا در حل مسئله فلسطین سهیم باشد.
مقصود قریشی از طرح صلح آمریکا، طرح دولت ترامپ موسوم به «معامله قرن» است که فلسطین و اردن با آن مخالفت کرده و طرحی است که حقوق آوارگان فلسطینی را نادیده گرفته و قرار نیست طبق آن قدس شرقی پایتخت فلسطین باشد. قرار است در ماه فروردین این طرح به طرف فلسطینی و اسرائیل ارائه شود.
عمران خان نخست‌وزیر پاکستان که ابتدا با شعارهای ضد آمریکایی بر سرکار آمد اکنون با موضعگیری‌های جدید دولتش به نظر می‌رسد آن شعارهایش غیر واقعی و برای کسب رای بوده است.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس کل بانک مرکزی: بانک‌ها واحدهای صنعتی بزرگ کشور را تامین مالی کنند ترامپ وضعیت اضطراری اعلام کرد مردم «هائیتی» پرچم آمریکا را به آتش کشیدند نشست ورشو "ولنتاین" اعراب و اسرائیل بود وزیر خارجه انگلیس: اسد در قدرت می‌ماند وزیر راه و شهرسازی دربازدید ازخط تولید مجتمع فولاد مبارکه: فولاد مبارکه به توسعه راه‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی متعهد بوده است وداع جانسوز مردم اصفهان با شهدای حمله تروریستی تکفیری زاهدان قیمت گوشت و مرغ بازهم افزایش یافت مجمع تشخیص مصلحت نظام تصمیم‌گیری درمورد «پالرمو» را بازهم به آینده موکول کرد ائتلاف آمریکایی 20 هزار غیرنظامی را در سوریه و عراق کشته است آمادگی مشروط پاکستان برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی سید حسن نصرالله: هدف اصلی نشست ورشو عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بود افشاگری یک روزنامه اسرائیلی درباره نقش رژیم صهیونیستی در جنگ علیه یمن نیویورک تایمز گزارش داد؛ فرار افسر آمریکایی به ایران یک ضربه سخت اطلاعاتی بود تظاهرات جدید عراقی‌ها در میدان التحریر بغداد آمادگی مشروط پاکستان برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اجلاس ورشو، فراتر از شکست